Gjest Guest_Anon_* Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Hei, Jeg har hatt dame en god, og vi har det ganske fint sammen. Vi er begge 16, men jeg har et lite problem :0 Når vi f.eks ligger å ser film, så begynner hun å beføle meg rundt/på penis, og eventuelt lurer hun seg ned i bokseren og der kommer vi til problemet.. Jeg har fått en god del utflod som ligner noe vannbasert og føles som glidemiddel. Hun tar selvfølgelig i dette og trekker seg umiddelbart ut. er det noe jeg kan gjøre for å stoppe dette? :< er veldig flaut...
SirAmp Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 det er helt normalt, og ikke noe du kan gjøre noe med, det kommer ut for å minske friksjonen ved sammleie
CypheroN Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Sikker på at det ikke er spermen siden hun tar nedi der a?
Kadmium Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Støtter Mynotir på denne. Skal vanskelig gjøres å stoppe det, og det skal man vel heller ikke.
Lapette Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Støtter Mynotir på denne. Skal vanskelig gjøres å stoppe det, og det skal man vel heller ikke. Skulle vært en "Like" funksjon, som på facebook
Anbefalte innlegg