Jump to content
Sign in to follow this  
tivolieselet

spill til linux.

Recommended Posts

Hei jeg lurer på hvilke spill er det dere spiller, på linux??

Jeg har prøvd noen med mere eller mindre hell, eks. torcs det bilspillet, med det takler ikke voodoo 5500 kortet mitt.

Lurete på om dere har noe som jeg bare må prøve for å "slå i hel" noe tid.

KBounce eier alle :D

Neida, spiller mest TuxRacer, CannonSmash, FlightGear, Pingus (Lemmings i pingvinversjon :D), Elastomania og selvfølgelig Counter-Strike :yes:

Kjeder jeg meg enormt spiller jeg KSokoban og GNUChess...

MarcelSB

"Remember to check our Community section, where you can find new friends." står det på den planeshift siden.. det er vel ikke det kuleste da dersom du.. vel har et liv utenfor dataen oxo. :)

men jeg har sett litt på http://icculus.org/lgfaq/gamelist.php denne og der er det mye kult da, men oxo mye som er gammelt og sist oppdatert i -98 osv..

noen som har testa det american army sakernen da?? er det bra eller?

Bzflag er et glimrende tanks-3D-blow'em up-multiplayerspill. Ble kåret til beste linuxspill på happypenguin.com . Anbefales!

jo prøvde det tidliger i dag da var det bare EN anen som spilte det og når jeg kom og han drepte meg 3 ganger på under et minut så.. forsvant han.. men det så litt kult ut da :)

btw: spiller super mario brothers 3 nå :=) på snes9x konge det da..

Hehe, du sliter med den ja :lol:

Trikset er å stoppe med å ta i fart når du passerer 60 km/h eller mph eller hva det nå er...

Dessuten er det lurt å hoppe mye, siden en pingvin får mindre friksjon i luft enn det han får på snø :wink:

MarcelSB

Q3 og moon-buggy (console-basert spill; utrolig enkelt.... du skal kjøre en månebil bortover på månen og hoppe over huller i bakken, og skyte vekk steiner i veien.....)