Gå til innhold

CDON - hva skjer?!


Anbefalte innlegg

Hei. For 1 uke siden la jeg inn en ordre på CDON.com. I dag fikk jeg en e-post som lød slik:

 

Hei [navn fjernet]

 

Din ordre med ordrenr xxxxxxxxx har blitt stoppet, men blir sendt til deg så fort vi har mottatt betaling for varene som allerede er sendt til deg. Er dette din første bestilling tenk på at du ikke kan bestille for mer enn 800 kr med fakturabetaling. Kredittgrensen for nye kunder er kr 800, etter at du har betalt din første faktura høyes kredittgrensen til kr 2000.

 

Kredittgrensen for nye kunder er kr 800, etter at du har betalt din første faktura høyes kredittgrensen til kr 2000.

 

Ordre: nr xxxxxxxx, ordrebeløp 406,00 kr

Ubetalte fakturaer:

Fakturanr Verdi Ocr nummer

 

Fakturaer skal betales til kontonr 6005 05 10711

 

Hvis du ikke har noen ubetalte fakturaer men allikevel stoppes pga kredittgrensen, vennligst ta kontakt med kundeservice.

 

 

Vennlig hilsen

 

CDON.COM

 

Hva skjer? Er ikke første gangen jeg har bestilt med faktura...har ingen ubetalte fakturaer liggende her hjemme heller..jeg sendte dem en e-post, får håpe de svarer. Noen som har hatt samme problem? :S

Endret av timb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har opplevd med cdon at de sender ordrer som er betalt med kredittkort til inkasso et år etter bestilling. en annen gang greide de ikke å registrere orderen min, men de belastet kredittkortet mitt. men det merket de ikke før jeg kontaktet de en uke senere, men de synes at det var rart at de hadde tatt i mot betaling for ingen ting.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...