Gå til innhold

[Løst]Nevn noen bra, gratis, single-player spill til PC :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trackmania kan man bli hektet på om man liker typen. Det er både singel og multiplayer.

Ellers er jo gamle transport tycoon deluxe kommet ut som openttd (for noen år siden). Vet ikke om man må ha fatt i de orginale bibliotekfilene fortsatt eller om de har løst det, men det finner du nok enkelt ved litt søking. Fremdeles en klassiker.

Skrevet

Bra og Gratis finnes neppe i samme setningen i spillsammenheng om ikke man regner ulovlig nedlasting som gratis. :)

Du kan jo se på www.onrpg.com tho, de har liste over mange gratis spill, noen er helt greie! :)

Skrevet

Anbefaler Trackmania som også Ekko nevnte. Det er noe du blir hektet på i lang tid ;)

Men ellers kan du jo surfe litt rundt på 1001spill.no :cool:

Skrevet

S.T.A.L.K.E.R. er da omtrent rent single-player, det er en multiplayer del, men den er håpløs. Jeg sier meg enig i at det er enkelte tekniske vanskeligheter med både stalker shadow of chernobyl og stalker clear sky, men gi spillet en sjangs. ja det er i området rundt Chernobyl og mutanter er med. Som det mest atmosfærsike spillet jeg har prøvd er verdenen du spiller i ganske god, og diger. Mange quests og gjøre og plasser og oppdage. De inkluderer RPG elementer men ingen XP points eller skill points eller slikt. Anbefaler og gi det en sjangs, men kan ikke garantere noe. Btw: det er ikke lovlig gratis.

Spille Shadow of Chernobyl først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...