Gå til innhold

AMD Athlon XP1700+ 266 MHz bus Socket A Thoroughbred (B)


Alieu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stol ikke på nr du ser på webshoppen. Jeg bestilte noe som så ut som en palomino på itbutikken og fikk en tbred-b JIUCB.

 

bekreftet fra en person hva slags stepping det er før du stoler blindt på infoen på webshoppen.

 

Bare et tips for å hindre ekstrem skuffelse...

 

DrErling

Lenke til kommentar
Stol ikke på nr du ser på webshoppen. Jeg bestilte noe som så ut som en palomino på itbutikken og fikk en tbred-b JIUCB.

 

bekreftet fra en person hva slags stepping det er før du stoler blindt på infoen på webshoppen.

 

Bare et tips for å hindre ekstrem skuffelse...

 

DrErling

 

Jo, takk for informasjonen :yes: Men er en slik xp1800 AXDA1800DLT3C overklokkings vennelig? Med en GlacialTech Igloo Silent Breeze XP2700+?

Lenke til kommentar
Nei vel..  :-?  Hvor har du kjøpt den?

 

Jeg kjøpte den på IT-butikken.. det er bare en DUT3C så den er ikke noe kjempe bra..

Håper på å finne en norsk webshop som har 1800/1700DLT3C snart.. om noen kommer over noen så hyl ut ;)

 

Jeg kjøpte en XP1800 DLT3C fra psdata for ei stund siden, det var en JIUHB som gjør 2256MHz @ 1.6v.

Lenke til kommentar
Nei vel..  :-?  Hvor har du kjøpt den?

 

Jeg kjøpte den på IT-butikken.. det er bare en DUT3C så den er ikke noe kjempe bra..

Håper på å finne en norsk webshop som har 1800/1700DLT3C snart.. om noen kommer over noen så hyl ut ;)

 

Jeg kjøpte en XP1800 DLT3C fra psdata for ei stund siden, det var en JIUHB som gjør 2256MHz @ 1.6v.

 

Hva slags CPU vifte har du?

Lenke til kommentar

Vel... da kom JIUHB 0308 MPMW AXDA1700 DLT3C sigende...

 

Rett opp på 12,5*170 = 2133mhz på standard spenning (1,6V)

Alpha PAL 8045 m/papst.

 

Får ikke valgt høyere multiplier, og minnebrikken min er ikke noe særlig fornøyd med hastigheter over 170mhz (vanlig twinmos pc2700 512mb)

 

Men, dette ser lovende ut!

 

DrErling

Lenke til kommentar

Var det shaq butikken het? Det var hvertfall i danmark den ble kjøpt. Men det var ikke jeg som gjorde selve handelen.

 

Vi var tre stykker som kjøpte sammen fra denne plassen.

Han ene kjørte sin prosessor på 2400Mhz i går, men maskinen klikket på 2500mhz... hehe

 

Ganske perverst egentlig.

 

DrE

Lenke til kommentar
Nei vel..  :-?  Hvor har du kjøpt den?

 

Jeg kjøpte den på IT-butikken.. det er bare en DUT3C så den er ikke noe kjempe bra..

Håper på å finne en norsk webshop som har 1800/1700DLT3C snart.. om noen kommer over noen så hyl ut ;)

 

De har den på komplett :woot: sjekk PRODUSENTENS varenummer: AXDA1800DLT3Chttp://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=29510&t=&l=&AvdID=1&CatID=4&GrpID=6&s=sr

 

DLT3C kan også være T-bred A. Bare så dere vet det.

Enten: En sugen T-bred A, eller en hyper T-bred B. Tar meg heller en tur på kompett i byen jeg. =)

Lenke til kommentar
Vel... da kom JIUHB 0308 MPMW AXDA1700 DLT3C sigende...

 

Rett opp på 12,5*170 = 2133mhz på standard spenning (1,6V)

Alpha PAL 8045 m/papst.

 

Får ikke valgt høyere multiplier, og minnebrikken min er ikke noe særlig fornøyd med hastigheter over 170mhz (vanlig twinmos pc2700 512mb)

 

Men, dette ser lovende ut!

 

DrErling

 

Siden du har en DLT3C så er ikke standard vcore 1,6.. men 1,5 ;)

Lenke til kommentar

Litt utenfor topic:

Min 1800+

AXDA1800 DUT3C xxxxxxxxxxxx27xxxx

 

JIUHB 0308MPMW

Kjører jeg på 175*11.5 på 1.75v

Men i morges når jeg skulle starte pcen kom det ikke noe bilde og jeg måtte resette biosen, men nå har jeg prøvd å klokke opp og det går stabil?!? Minne er Twinmos PC2700 som kjører på 2.7V

 

Men tror dere jeg kan få pressa mer ut av den?

Kjøling: Swiftech 462+ Papst 37db

Lenke til kommentar
Litt utenfor topic:

Min 1800+

AXDA1800 DUT3C xxxxxxxxxxxx27xxxx

 

JIUHB 0308MPMW

Kjører jeg på 175*11.5 på 1.75v

Men i morges når jeg skulle starte pcen kom det ikke noe bilde og jeg måtte resette biosen, men nå har jeg prøvd å klokke opp og det går stabil?!? Minne er Twinmos PC2700 som kjører på 2.7V

 

Men tror dere jeg kan få pressa mer ut av den?

Kjøling: Swiftech 462+ Papst 37db

 

Øk multiplier om du ikke kommer lenger med FSB?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...