Gå til innhold

AMD Athlon XP1700+ 266 MHz bus Socket A Thoroughbred (B)


Alieu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
joda, er enig i det, men det finnes jo xp2100+ som har b kjerne, finnes sikkert nyere en det også, så hvorfor kjøpe en 1700+ da?

Fordi det er billig.. :yes:

Og fordi noen rett og slett syns det er morsomt å leke seg med klokkinga, og ikke trenger det absolutt nyeste uansett..

Lenke til kommentar
joda, er enig i det, men det finnes jo xp2100+ som har b kjerne, finnes sikkert nyere en det også, så hvorfor kjøpe en 1700+ da?

Fordi det er billig.. :yes:

Og fordi noen rett og slett syns det er morsomt å leke seg med klokkinga, og ikke trenger det absolutt nyeste uansett..

 

Overklokking er morro :woot: tyne mest mulig ut av hver eneste del i pc'n. jeg har en kamerat som har XP1700+ @ XP2600+ hastighet :p GlacialTech Igloo Silent Breeze /XP2700+ 8)

Lenke til kommentar
XP1700+ er kult..  kjører min på 2363 Mhz.. det skulle tilsvare ca. XP3050+ ..

:lol::lol::lol:

Bare tulla, digg hastighet, hvordan kjøler har du? Tror du har nevnt det før men har glemt det.

Gleder meg til jeg får min XP1800+ JIHUB, skal ok greie å presse mer ut av den enn min XP 2100+ tred-b@1830 Mhz :)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med JIUCB? (AXDA1700DUT3C)

 

Jeg har en slik xp1700 som jeg har klokket til 2000mhz. Får ikke valgt høyere multiplier og 166mhz+ på mitt msi kt333 ultra2 er ikke stabilt på en plass....

 

Har adekvat kjøling i form av as3, alpha pal8045 og papst 8412ngh.

 

Lurer på å bestille et abit nforce2 v2 kort, og modde det for ekstremklokking, før jeg hiver cpuen i... :smile:

 

DrErling

Lenke til kommentar
:lol:  :lol:  :lol:  

Bare tulla, digg hastighet, hvordan kjøler har du? Tror du har nevnt det før men har glemt det.

Gleder meg til jeg får min XP1800+ JIHUB, skal ok greie å presse mer ut av den enn min XP 2100+ tred-b@1830 Mhz :)

 

Står i sig ;) Bruker en TT Volcano 7+

 

Ville dette vært en god kombinasjon?

 

320312.jpgAMD 2100+ Thoroughbred Super Extreme Stepping unlocked

 

papst_vifter.jpgPapst vifte, 79m³/time, 37 dB(A)

 

mcx462plus.jpgSwiftech MCX462+

Lenke til kommentar
Hvor mye koster frakten fra Danmark til Norge?

 

Den XP1700+´n som jeg bestilte fra danmark kostet meg over 1200.-.. for å si det sånn.. :-?

 

Det var jo ikke så gÆli... For en "XP3000+" :D

 

Det er ikke den fra waterheads jeg bruker nå.. den klarte ikke mer enn 2,2 selv med høy vcore.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...