Gå til innhold

Kjøpe nytt hovedkort osv.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet at mange andre har laget topics som denne men jeg fikk ikke noe ut av de.

 

Jeg har bursdag snart og skal se om jeg får noe penger, og om jeg gjør det skal jeg kjøpe nytt Mobo, CPU og Ram. Så hva skal jeg kjøpe? :hmm:

 

Jeg vet at jeg skal ha i7 920, hovedkort er jeg ikke sikker på.. Jeg har 4870x2 og trenger en ledig PCIe2.0 x1 til mitt Xonar D2X lydkort. Jeg har sett på en del hovedkort og kom fram til: Asus P6T Deluxe v2, EVGA x58 SLI, Foxconn Bloodrage :thumbup: eller om jeg har råd EVGA Classified :dribble: . Jeg vil helst ha 6 gigs med ram, og helst 1600 mhz. Er veldig taknemlig om dere kan gi meg tips eller fortelle hva deler dere har og deres erfaring. Ser helst at jeg burde få et litt "billig" hovedkort sånn at jeg har penger til ny strømforsyning og resten av vannkjølingen senere.

 

Tusen Takk på forhånd.

~PCJunkie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv handlet EVGA Classified og det stinker / Oser av kvalitet, men blir dessverre ikke testkjørt før neste måned når jeg får fingre i noe RAM (Skal ha 12Gb fordelt på 3 brikker)

Dog skal det nevnes at EVGA Classified er bortkastet om du ikke skal på tørris eller LN2, om du skal på luft slik som meg så er det rett og slett IKKE et fornuftig kjøp.

Men det hører med til historien at mitt Classified prosjekt er alt annet enn fornuftig.

 

EVGA sitt X58 er dog en sikker kandidat, Foxconn Blood Rage er bare overpriset skrot med elendig PCI-E oppsett.

Ellers er P6T ett svært vanlig kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...