Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sviver bare på 3 syllindere, tror jeg... hva kan være galt?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk trøbbel med min skoda octavia 2003mod 1.4 bensin, den har den siste tiden laget litt uvanlige lyder, hører dem av og til når jeg akselerer at det høres ut som den sliter litt, dette kom og gikk litt innimellom, men i dag kom den tilbake bare 10 ganger så ille, motorsymbolet i dashbordet begynte å blinke og jeg stoppa på første og beste parkering.

Jeg fikk et par kamerater til å hente meg, mens de var der starta jeg den og hele kassa rista når den sveiv på tomgang.

Han ene mener det er falsk luft, han andre mener det er pluggene, hva mener dere? Selv tror jeg det er pluggene.

Denne første og beste parkeringen er rett utenfor døra til en bilrekvisita butikk, så hvis det er noe jeg kan fikse selv så er det ikke mer enn 2 meter for å skaffe deler =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var innom verksted i dag, han karen jeg prata med trodde det kunne være pluggene, eller elektronikken bak pluggene.

Jeg handla nye plugger og fikk bytta de i dag, men den var akkurat like dårlig. Jeg kjørte den ned til nærmeste skodaforhandler og skal kontakte dem imorgen, få fagfolk til å se på det.

Stakkars kassa hadde det ikke godt på den lille turen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...