Gå til innhold

[Løst]FRAG FX! Hvor bra egentlig?


CebteR

Anbefalte innlegg

Hei. Når jeg nevner FRAG FX har nok mange av dere hørt ordet før. Det jeg lurer på i denne tråden er hvor bra den egentlig er, la oss si i forhold til å game fps på PC. Nå er det FRAG FX V2 jeg helst vil frem til, men kom gjerne med FRAG FX "V1" erfaringer også.

 

Fortell gjerne om den er verdt det? Hvor mye bedre er den? (enn vanlig PS3-kontroller)

Hvilke ulemper har den? osv...

 

Nå er det mange av dere "hardcore" og kanskje ikke så "hardcore" gamere som syntes det er sykt irriterende at folk kjøper sånne hjelpemidler for å bli bedre i spill og heller bes om å spille PC hvis man ikke takler å spille fps på PS3 med vanlig kontroller. Ja, la gå. Mekk ny tråd hvis du vil si noe. Denne tråden håper jeg blir litt ontopic og ikke syte tråd om fra alle dere som ikke har sansen for FRAG FX.

 

Takker så meget for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kan ikke sammenlignes med en pc mus, du får ikke på langt nær samme hurtighet og presisjon. Årsaken til dette er jo at den av ps3en oppfattes som en styrepinne, og disse er jo rett og slett ikke så vanvittig nøyaktige :)

 

ps: har ikke testet mer enn noen minutter, og ellers bare lest andre sine kommentarer :)

Lenke til kommentar

Har den første utgave og den er grei nok. Ikke noe som kan sammenlignes med mus/tast som Fenixen sier. Men akkurat til fps funker den bra, men ikke noe annet, kanskje rts, men det har jeg ikke testet.

 

- Knappene henger seg. Bare min?

- Problemer med sens, finnes ikke en stilling for både rask respons og treffsikkerhet. Fragbutton hjelper litt, men er upraktisk, iallefall for meg.

- Liten musmatte, kan jo alltids bruke din egen.

 

+ Ikke noe utover at den er det den er.

Lenke til kommentar
- Knappene henger seg. Bare min?

- Problemer med sens, finnes ikke en stilling for både rask respons og treffsikkerhet. Fragbutton hjelper litt, men er upraktisk, iallefall for meg.

- Liten musmatte, kan jo alltids bruke din egen.

 

+ Ikke noe utover at den er det den er.

 

Åssen er den sammenlignet med en vanlig PS3-kontroller? Bedre?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

frag fx fikk 9.1 av 10 i score hos ign.com http://gear.ign.com/articles/799/799262p1.html

 

"The FragFX for the PS3 is a rather solid product, and is one of the few alternative control options we've tested that has actually given us an advantage in gameplay. Coupled with the FragFX's capabilities as a normal mouse for the PlayStation Browser, we can easily recommend the controller to hardcore and casual FPS fans on the PlayStation 3,,

Endret av barin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...