Gå til innhold

Bioshock 2 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva?!?

Har dere ingen sjel? Mener dere faktisk at han skal droppe å spille igjennom et stort stykke spillhistorie bare fordi han kan lese seg til det?

Hva skjedde med opplevelsen? Gleden av å triumfere? Frysningene på ryggen da sannheten kommer for en dag?

Nei, det må oppleves! Spill igjennom eneren gutten min! Spill igjennom eneren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selve opplevelsen får du 100% hvis du går igjennom hele enern først, men hvis du har gått igjennom rundt 30% av enern kan du gå rett til toern hvis du vet hva som har skjedd videre i 1'ern, ved for eksempel lese/se på youtube.

Skrevet
Nja, jeg synes bare det ble kjedelig : p Så orket aldri fullføre. Vet jo hva som skjedde videre uansett ^^

Hvis du synes eneren var kjedelig, så blir nok toeren like kjedelig...

Sense, you make none...

Skrevet

Etter kommentaren oppi her bestemte jeg meg for å låse inn bioshock 2 og gi nøkkelen til bruttern. Snart ferdig med eneren nå og jeg elsker det.. Kvepper som fy fra tid til annen, gleder meg til toeren :dribble:

Skrevet

Eneste jeg har lest meg til en ending på var Farcry.. Var så nervevrak etterhvert at jeg ikke "turte" og spille ferdig, tror folk rundt meg kvapp mer enn meg x>, men endingen var jo så som så, så jeg følte det var greit.. Har hatt noen nervøse situasjoner på bioshock og, men det er mer morro :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Han kunne ikke reddes han var tredje bossen tror jeg, han var en av de som lagde rapture men brukte for mye dope^^ SÅ ble han en sånn edderkopp lignende menneske.

Skrevet

Hmm hva gjorde jeg feil reddet alle de andre untaget ham :p

Etter det så raste noe såne konstruksjoner ned og hun damen ble pissed off på meg ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...