Gå til innhold

Jobbsøknad og CV! Hjelp :S


Anbefalte innlegg

Heii ^^

 

Det er nå sommer, jeg bil gjerne få meg en jobb (ikke bare sommerjobb, men muliggens noe etter sommeren også). Men for og få seg jobb trenger jeg jobbsøknad og CV, så jeg lurer på om noen kunne legge inn ett eksempel på en søknad og en CV.

 

Takk :)

 

MVH.

Dicorn

Endret av Dicorn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, takk.

 

Jeg har tenkt å søke flere steder samtidig (bokhandler alle sammen), hvis jeg får jobbtilbud av flere steder og takker ja til kun et sted, er det noen regel på formell tilbaketrekking av søknad eller noe sånt?

 

Edit: Er det forresten kjempe nødvendig å ta med hvilke barneskole man gikk på? Har gått på 2 barneskoler, synes det virker litt unødvendig å ta med.

Endret av Curiousss
Lenke til kommentar

vel du kan jo alltids skrive opp hvilke barneskole du har gått på, det viktigste er bare at du skriver at du har fullført grunnskolen

 

Anngående det med å takke nei så er det bare å stikke neddom butikken og si at du fikk tilbud et annet sted og valgte å dra dit istede.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Heii ^^

 

Det er nå sommer, jeg bil gjerne få meg en jobb (ikke bare sommerjobb, men muliggens noe etter sommeren også). Men for og få seg jobb trenger jeg jobbsøknad og CV, så jeg lurer på om noen kunne legge inn ett eksempel på en søknad og en CV.

 

Takk :)

 

MVH.

Dicorn

 

 

Ligger veldig gode eksempler inne på nav.no

både på søknader og cver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...