indietrash Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 med tanke på at det knapt finnes noen bedre spill enn Tides of Darkness og Beyond the Dark Portal så regner jeg med at en del her spiller det? så nå er altså dette den offisielle Warcraft II tråden fra nå av, hihi dersom du spiller online - si hvor, og når!
introspector Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 med tanke på at det knapt finnes noen bedre spill enn Tides of Darkness og Beyond the Dark Portal så regner jeg med at en del her spiller det? så nå er altså dette den offisielle Warcraft II tråden fra nå av, hihi dersom du spiller online - si hvor, og når! Oi... WCII! Har en "soft spot" for det enda, selv om jeg ikke har spilt det på lenge... burde kanskje grave opp diskene en gang. Skjønt, det lever vel helst på nostalgi. Balanse i spillet var stort sett given, da alle enheter var mirrors av noe den andre siden hadde i stats, med et par mindre forskjeller i spells... så veldig komplekst var det ikke Men moro lell!
Zeph Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Eit av mine fyrste favoritt-RTS, sidestilt med Age of Empires og Red Alert. Spelet som introduserte meg med Warcraft-verda. Framleis eit knallbra spel sjølv om eg heller spelar WC3 no for tida.
indietrash Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Skrevet 14. mai 2009 Oi... WCII! Har en "soft spot" for det enda, selv om jeg ikke har spilt det på lenge... burde kanskje grave opp diskene en gang. Skjønt, det lever vel helst på nostalgi. Balanse i spillet var stort sett given, da alle enheter var mirrors av noe den andre siden hadde i stats, med et par mindre forskjeller i spells... så veldig komplekst var det ikke Men moro lell! å si at de er mirrors er vel å ta hardt i. du må spille på to vilt forskjellige måter med healing og bloodlust. og mage/death knight er ikke så like at det gjør noe heller. men det som eier er jo å lage egne maps med war2xed, og gjøre laga totalt forskjellige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå