Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Voldstrussel etter ødelagt mobil


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikt mot kneskålene!

 

Neida, dette er en sitvasjon jeg ikke hadde tolert.

Litt vanskelig og bedømme sitvasjonen, fordi jeg ikke "kjenner" fyrn og vet om han er alvorlig eller ikke. Du må bedømme selv hvor "farlig" han er.

 

Det er jo kommet mange gode forslag om va du skal gjøre!

Om du nå har tenkt og annmelde (ta opp samtale osv)

Eller prate alvorlig med han med et par svære fyrer du møtte på gymmen din eller hva er det jo du som må bestemme ut fra sitvasjonen.

Lenke til kommentar
Bare drit i det.. Tro meg, frykten over dette er mye verre enn evt å skulle få litt juling..

 

nåja :p ble slått ned (blind vold) for 1.5mnd siden, 18 sting i leppa og greide nesten ikke spise på en uke. kunne mista 4 tenner, men det ser ut som de greier seg.

 

Hadde LETT gått for hagla hvis du ikke har noen store kompiser å countre med.

Lenke til kommentar
Ta deg et par privat-timer i Krav Maga. :blush:

det er lurt. hvis du virkelig kan krav maga så kan du føle deg nokså trygg... og farlig

 

Jeg har P1 gradering om et par uker så er en stund til jeg er virkelig god, men vet at de som trener meg ikke er noen jeg hadde brydd meg særlig å bråke med.

Lenke til kommentar

Om du ikke har gjort noe annet enda, så burde du la skole/politiet eller foreldre få vite om trusselen. En tom trussel kan være ekte vare.

 

Iforigårs på Nesøya, drepte en mann eks-kona og dattera hennes og seg selv. Han har før sagt til naboen at han ville drepe eks-kona og han endte tydeligvis med å skyte henne..

Lenke til kommentar

Don't worry. Jeg har blitt truet for verre ting enn det, og det skjer så godt som aldri noe ;)

 

Det kommer vel litt an på miljøet du bor i også, hvis det er sånn typisk innvandrer-miljø der alle banker hverandre 24/7 og truer hverandre enda oftere (Er klar over at det ikke er mange sånne, men de finnes) er det mer sannsynlig at det skjer noe enn der hvor jeg bor for eksempel :)

 

Evnt bare bli dritsterk og knock dem når de kommer for å ta deg, eller lag ditt eget crew og ha rapbattle eller noe, det er tøft :D

Lenke til kommentar
Don't worry. Jeg har blitt truet for verre ting enn det, og det skjer så godt som aldri noe ;)

 

Det kommer vel litt an på miljøet du bor i også, hvis det er sånn typisk innvandrer-miljø der alle banker hverandre 24/7 og truer hverandre enda oftere (Er klar over at det ikke er mange sånne, men de finnes) er det mer sannsynlig at det skjer noe enn der hvor jeg bor for eksempel :)

 

Evnt bare bli dritsterk og knock dem når de kommer for å ta deg, eller lag ditt eget crew og ha rapbattle eller noe, det er tøft :D

 

SECOND THAT :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Det kan jo bli litt problematisk visst han er en "poppis" på skolen og få lov og bli banka opp ...

 

Men han kan jo skaffe et par sånne her guys ;)

Da vil han nok neppe yppe mer med deg :)

 

Men nok kødding. Kan ikke du bare ringe karn uten og ta opp den samtalen og få han skikkelig pissed og så ringer du han neste dag og tar samtalen opp da vil han ha et problem (Visst han er en av de folka som klikker bare du sier "Fuck you til dem") :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...