tuXP-G 0 Report post Posted May 2, 2003 Hvis jeg prøver meg på detta oppsettet av vifter i kabinettet, vil dette funke? eller vil luften slåss med hverandre? Quote Share this post Link to post
Dings 0 Report post Posted May 2, 2003 Hei! Nå ser ikke jeg bildet (kan være min feil, kan være din feil. Hvem vet ) Vanlig "regel" er luft inn nede forran og luft ut oppe bak. Var en her på forumet som hadde testet temperatur med og uten vifte i sidedøren, og det viste seg at temperatuiren faktisk ble lavere på skjermkortet uten bruk av vifte i døren på siden (mener jeg å huske, men jeg kan ta feil.) Lykke til! Mvh. Dings (hvis bildet kommer frem er det enklere å svare helt konkret på spørsmålet ) Quote Share this post Link to post
tuXP-G 0 Report post Posted May 2, 2003 arf fucka opp home.no jaja... bildet viser en vifte i bunn foran som blåser inn og en oppe bak som blåser ut. Det er det jeg har nå. også tenkte jeg kanskje en 120mm i bunn som suger inn og en i taket som blåser ut. Vil disse da "slåss" med de viftene jeg har allerede eller vil detta hjelpe enda mer? Quote Share this post Link to post
Fallingwater 0 Report post Posted May 3, 2003 Det vil hjelpe enda mer. (duh) Quote Share this post Link to post
tuXP-G 0 Report post Posted May 3, 2003 ok dropp ironien buttmunch... var en grunn til at jeg spurte da... jævla bedrevitere Quote Share this post Link to post
Fallingwater 0 Report post Posted May 3, 2003 ok dropp ironien buttmunch... var en grunn til at jeg spurte da... fordømte bedrevitere Ironi? Hvor? Skjerp tonen din! Ingen grunn til å kalle meg buttmunch. Quote Share this post Link to post
tuXP-G 0 Report post Posted May 3, 2003 ahaha ikke sant. Jeg kaller jo alle jeg liker for buttmunch Quote Share this post Link to post
Fallingwater 0 Report post Posted May 4, 2003 Hadde jeg vært ironisk hadde jeg skrevet noe sånt som: To ekstra vifter, rett plassert og med suge/blåse forholdet rett vil ikke hjelpe i det hele tatt At jeg la til et lite "duh" betyr derimot noe sånt som at "det var lett å forstå/det burde du skjønt selv". Tok du den buttmunch? Jeg synes forøvrig at å kalle folk du liker buttmunch er en veldig god idé <- her ser du enda et eksempel på ironi Quote Share this post Link to post
tuXP-G 0 Report post Posted May 4, 2003 Nå skal du høre at hele denne thread'en er en ironi fordi jeg kan ikke legge en vifte i taket, har nettopp sagd ut Ho-Man i store fete bokstaver med plexi bak der Men da vet jeg det til andre ganger, takk for hjelpen <-- ikke ironi Quote Share this post Link to post
letmein 1 Report post Posted May 4, 2003 pffph.. billig feil.. ikke ".gif" men ".GIF" Quote Share this post Link to post
tuXP-G 0 Report post Posted May 4, 2003 NEI! er det case-sensitive?? ække mulig.. /me retires cause of nuubing... :oops: Quote Share this post Link to post