Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

LItt hjelp med en jente her. RASKT please..


Anbefalte innlegg

OKei først noe fra en annen post jeg har skrevet:

Heisann. Er 14 år og har møtt en jente jeg virkelig liker godt!

 

Vi møttes første gangen for 2 uker siden på en konf. ting, og vi ble relativt godt kjent og vi var sammen nesten hele den "leiren".

 

Etter det, har vi snakket med hverandre over msn og litt telefon, og vi vet begge nå at vi liker hverandre..

 

På lørdag møttes vi og gikk rundt på kalvøya(om noen vet hvor det er), langs stranden/vannet der, og satt sammen på klippene der og snakket. Etterpå gikk vi hjem til meg. Når vi satt på klippene, i et stort tre osv., prøvde jeg å ta forsiktig og uskyldig på henne, som på armen, kneet o.l, tilogmed litt i håret.

Ergo var vi vel sammen den dagen i 7-9 timer.

Når hun måtte dra hjem, fulgte jeg henne ut av blokken vår, og da i heisen sto hun helt stille å så på meg.. Som den jævla sjenerte gutten jeg er, turte jeg ikke å si eller gjøre noe som helst egentlig.. Så kan hun ha ventet på et kyss selvom det var så kort siden vi møttes..?

 

Så ga hun jo en klem hun dro og da sa hun at vi sees om ikke så lenge, så hun har tydeligvis lyst til å møte meg igjen, regner jeg med..

 

(Hun bor foresten ca 15-25min unna med bil/buss fra der jeg bor.)

Så når vi møtes neste gang, forslag til hvordan vi kan møtes, slik at kanskje jeg kan ta initiativet, eller hva vi kan gjøre, og hvor langt burde jeg gå(?), liksom kysse henne, eller ta enda mer på henne, ved å legge armen rundt og "kose litt"..?

 

Det er foresten en av mine første ordentlig forelskelser som har funket bra, så jeg er ganske sjenert ovenfor jenter, så alle slags tips, råd eller forslag blir jeg svært glad for:-)

 

Takk for svar, og beklager om det ble litt mye uvesentlig informasjon..:-P

 

 

Mens jeg har har vært i kontakt med denne jenta, har en gutt i klassen hennes, eller i en vennekrets eller ihvertfall en som hun er god venn med(et år eldre) hatt lett kontakt med meg på face, msn og sånt..

 

Så kom jeg og han, i snakk om kjærlighet og sånt, og han sa at det var en han elsket en jente som han hadde kjent en god stund, og hvordan han aldri kunne få henne fordi hun bare så på ham som en venn, og at hun likte en annen, og deretter nærmest hintet han til hun jeg er forelsket i....

 

Så jeg spurte rett ut, om det var hun han elsket, og det var det visst...

Han sier så at han syns det er greit om jeg blir sammen med henne osv, bare jeg ikke sårer henne, og at han ikke kommer til å gi henne opp og sånt.. Han har visstnok elsket hun i et helt år uten å tørre si det til hun osv.. Han har også sagt at han tenker på hun HELE tiden og at han har det helt forferdlig..

 

Så hvordan burde jeg oppføre meg mot han, eller hva skal jeg si til han på msn, og sånt.. Vi snakker en del på msn...

Får nesten dårlig samvittighet ..

Har jo aldri møtt han, men vet at hun og han er gode venner så kommer vel kanskje til å møtes om det blir noe mer mellom meg og hun jenta..

 

Svaret er kanskje såre enkelt, gi faen i den gutten og si at jeg ikke bryr meg om at han elsker hun?

kom med meninger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, du skal ikke bry deg stort om at han også har følelser for denne jenta. Hvis du er mer intr i å få henne enn å beholde vennskapet til han fyren (virker riktignok på han som du kan få både i pose og sekk), go for it. Snakk med han normalt, unngå å snakk om hun.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner at du er en person med samvittighet, men hvis du setter andre foran deg selv hele tiden, ender du opp på siste plass. Dessuten er det deg hun liker, hun kan ikke tvinges til å bli forelsket i noen. Go for it.

 

Selvsagt har jeg ikke tenkt å gi henne opp for han, men hva kan jeg si til den andre gutten for å ikke knuse han..?

Lenke til kommentar

For det første så elsker han henne ikke, han er forelsket. Det er en stor forskjell.

 

For det andre, så ikke si noe til han. Ikke snakk med han mer. Jo mer han blir minnet på deg og henne, jo værre blir det for han å komme over jenta.

 

Til syvende og sist; kyss jenta på neste date! GJØR DET! Jeg vet det er litt scary, men hun vil DEFINITIVT ikke trekke seg. Hvis du ikke har kyssa en jente før, ikke vær redd, bare hopp i det.

Tenk så herlig det blir å bli sammen med jenta du er forelska i:) Ikke la denne sjansen glippe.

Lenke til kommentar
Dere er noen slemme folk alle sammen^^ :!:

 

Nei? Ser ikke problemet her. Hvorfor skal du snakke med ham? Trodde ikke du kjente han.

 

Den dere er slemme setningen var jo litt ironi, men..

 

Han er en hyggelig person, som virker som en veldig god venn, og hadde situasjonen vært anerledes, hadde vi nok blitt gode venner.. Vi har de ganske samme meningene om livet og sånt..

Eneste er jo at vi er litt fiender, da vi begge liker samme jente godt, men hun liker tydeligvis meg..

 

Tenk dere selv, at du og bestekompisen blir kjempeforelska i samme jente, og hun tydeligvis blir forelsket i kun deg.

Hva ville du gjort for å "støtte" vennen din i dette tilfellet?'

 

For det første så elsker han henne ikke, han er forelsket. Det er en stor forskjell.

 

Til syvende og sist; kyss jenta på neste date! GJØR DET! Jeg vet det er litt scary, men hun vil DEFINITIVT ikke trekke seg. Hvis du ikke har kyssa en jente før, ikke vær redd, bare hopp i det.

Tenk så herlig det blir å bli sammen med jenta du er forelska i:) Ikke la denne sjansen glippe.

 

Han har kjent henne i nesten 10 år og de er gode venner. Godt mulig han virkelig elsker hun.

 

Og jeg skal kysse henne neste date. Sier det til meg selv hver eneste gang jeg tenker på det, og om denne sjansen går fra meg, dreper jeg noen(:p)-.- Og ja, det vil bli mitt første kyss, men er relativt klar for det..!:)

Endret av Spid3r 14 år
Lenke til kommentar
Ingen som elsker noen når dem er 14 år. :p

 

Og ja, jeg hadde valgt dama fremfor kompisen. Sier ikke at jeg hadde dumpet kompisen, men han hadde ikke fått lov til å nekte meg å være sammen med henne.

 

Som 14 åring har du vært med foreldrene dine i 14 år(som regel..) og man elsker jo dem høyt.

Så om en 14åring møter en jente og kjenner hun nesten alle de 14 årene, er det fullt mulig å elske hun!

 

 

Og alle med litt vett ville jo valgt dama fremfor kompisen ;)

 

Takk for kjappe svar tho=)

Lenke til kommentar
Han har kjent henne i nesten 10 år og de er gode venner. Godt mulig han virkelig elsker hun.

Han er 14 år, det bare hormoner, han er forelsket.

 

Men han har kjent henne hele livet og har "elsket" henne i mange år..

 

Legger meg nå, ville bare ha litt svar på dette.. Takk! :-)

Lenke til kommentar
Som 14 åring har du vært med foreldrene dine i 14 år(som regel..) og man elsker jo dem høyt.

Så om en 14åring møter en jente og kjenner hun nesten alle de 14 årene, er det fullt mulig å elske hun!

 

Wtf? Æsj! Jeg elsker ikke mine foreldre, ikke på den måten. Er forskjell på å være glade i noen og å elske noen.

Lenke til kommentar
Som 14 åring har du vært med foreldrene dine i 14 år(som regel..) og man elsker jo dem høyt.

Så om en 14åring møter en jente og kjenner hun nesten alle de 14 årene, er det fullt mulig å elske hun!

 

Wtf? Æsj! Jeg elsker ikke mine foreldre, ikke på den måten. Er forskjell på å være glade i noen og å elske noen.

 

 

Greit, det ble vel kanskje litt feil, men det er likevel fullt mulig for en moden 15åring(snart 16 tror jeg) og elske noen.. (Min mening..!)

Lenke til kommentar

Igjenn, hvorfor snakker du med en gutt du aldri har møtt på msn? Hvordan kom du i det hele tatt i kontakt med han?

 

Uansett, kyss jenta neste gang. Hun liker deg, ikke han andre fyren.Og jeg tviler på at han elsker henne, han er nok forelsket ja, men skal ganske mye til for å elske noen på den måten.

Lenke til kommentar
Gjest happyeverafter(ikkepålogga)

BE henne hjem når du er alene hjemme å se på film.. utrolig hva som kan skje i en sofa krok:P

 

da kan dere jo ligge og kose litt med hverandre.. :-)

Lenke til kommentar
Gjest Spid3r 14år. er på skolen så kan
Greit, det ble vel kanskje litt feil, men det er likevel fullt mulig for en moden 15åring(snart 16 tror jeg) og elske noen.. (Min mening..!)

Det mener du fordet du har et forvrengt syn av hva å elske er, i likhet med 98% av alle på din alder

 

Hva om jeg er en av de 2% du snakker om som har et riktig syn på det å elske da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...