tacomodo Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 venter nok heller på League of legends. Han ene kisen som laga dota driver å lager det, er vel i closed beta nå. Ja, dette ser mye mer lovende ut! Ting kan se så lovende ut de bare vil, men som Demigod har bevist så er det ganske viktig med bra tilkobling spillere imellom. Får håpe det blir bra.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 venter nok heller på League of legends. Han ene kisen som laga dota driver å lager det, er vel i closed beta nå. Ja, dette ser mye mer lovende ut! Ting kan se så lovende ut de bare vil, men som Demigod har bevist så er det ganske viktig med bra tilkobling spillere imellom. Får håpe det blir bra. Demigod har da aldri sett lovende ut. Et spill som for meg så ut som en dårlig rippoff er akkurat det(demigod).
Zappy Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Synes spillet er konge gøy. Nå har jeg ikke spillt mer enn en 10 games totalt, og kan se for meg at spillet blir fort kjedelig. Men med tanke på at det kommer noen nye karakterer etterhvert og slikt så kan det jo være kjekt å spille med venner en liten stund hvertfall. League of Legends ser enormt bra ut.
MysticoN Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Synes spillet er konge gøy. Nå har jeg ikke spillt mer enn en 10 games totalt, og kan se for meg at spillet blir fort kjedelig. Men med tanke på at det kommer noen nye karakterer etterhvert og slikt så kan det jo være kjekt å spille med venner en liten stund hvertfall. League of Legends ser enormt bra ut. kommer det noen nye karakterer? :o Spillet er kult det, husker at det val VELDIG frustrerende i starten når jeg vart grise eid av så og si alt, etter litt så blir det mer morro og som et godt newbie tips så lag en server uten favored items. Jeg koser meg med spillet og for meg så virker det som spillet har en fremtid siden det er rankings og man kan spare opp til favored items. De kunne godt fikset litt på multiplayer systemet, for ingen ting er mer kjedelig når en eller flere stikker fra gamet og du må vente 30s for hver person som quitter uten at du kan gjøre NOE som helst. I det siste har jeg joinet noobs only server for å gi de litt råd og tips. var en som gjorde dette med meg og det hjalp mye på første inntrykket av spillet.
Zappy Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 De kunne godt fikset litt på multiplayer systemet, for ingen ting er mer kjedelig når en eller flere stikker fra gamet og du må vente 30s for hver person som quitter uten at du kan gjøre NOE som helst. I det siste har jeg joinet noobs only server for å gi de litt råd og tips. var en som gjorde dette med meg og det hjalp mye på første inntrykket av spillet. Ja, ser absolutt ikke hvorfor de må kjøre et peer to peer system, når alle andre spill klarer seg utmerket med at en person hoster. Litt mer latency, men totalt sett overlegent. Jeg må kjøre via proxy i USA for å kunne joine games uten problemer, noe som gir meg en ping på 300+ med folk i europa og rundt 200 om jeg spiller med amerikanere og det går egentlig helt fint. Spillet er på ingen måte så avhengig av god latency som utviklerene tydeligvis mener...
MysticoN Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 (endret) hvorfor må du spille på US servers? har selv spillt mange EU games uten problem. Problemet med Demigod er at det er så "vanskelig" å få spille, dvs at det er så mye tull med folk som lagger (connection problems) osv. Og chatt systemet i impulse er helt elendig, utrolig laggy og ofte kommer ikke det vi skriver frem engang. edit: kaller meg Mystic_blood vist du vil adde meg:) Endret 30. mai 2009 av MysticoN
Zappy Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Har ikke hatt noe særlig connection problemer etter at jeg fyrte på proxy da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå