Gå til innhold

rTorrent krasjer, klarer ikke hashe en torrent


Anbefalte innlegg

Heisann, har hatt strømbrudd på PC'n min, og etter det har det tydeligvis klikket for rTorrent, og det er ikke første gang..

 

får følgende beskjed når jeg skal hashe alle torrentene.. rTorrent lukket seg og etterlater seg..

Caught Bus error, dumping stack:

Stack dump not enabled.

A bus error probably means you ran out of diskspace.

Aborted

 

Har masse plass på pc'n, det jeg tror det kan være, er en torrent fil som ikke er blitt lukket ordentlig, siden pc'n bare mistet strømmen, og nå får pc'n til og krasje, men og lete etter en torrentfil av mange hundre er litt håpløst. Noen som har noe forslag, eventuelt hvordan jeg kan ungå at rtorrent krasjer og bare etterlater seg en liten feilmelding om at torrent x inneholder feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hjelper ikke å reinnstalere det når det er torrent filene det er noe galt med, skulle helst sett at jeg fant en løsning som ikke fikk rtorrent til og krasje, heller printe ut torrenten med feil..

 

Ja, hasher dem med utorrent nå, var en mengde med feil, men er enda ikke ferdig, tar lang tid med 500GB.. Så skal jeg prøve og laste ned ny torrent og se om jeg får fiksa det da..

 

Ja, rtorrent kan ha en cache mappe, slik at når du laster inn torrenten blir den lagret i cache mapen, og deretter kan du slette torrenten.. Da blir torrentinformasjon osv lagret.. Jeg bruker overvåking av mappe funksjonen, og det og sessions funker ikke så bra sammen, den laster inn torrenten som ligger i watch mappen, lagrer den i session mappen, men når du sletter den fra watch meppen, forsvinner den ikke fra session mappen, noe som kan være litt problematisk i noen tilfeller..

Lenke til kommentar

Prøv, da.

Den logger alt som skjer fortløpende, inntil programmet stopper.

 

Edit: Hvis ikke rtorrent kræsjer med en gang du starter det, da.

 

Da starter du strace sånn:

$ strace rtorrent

da output fra rtorrent ikke blir så viktig hvis den tryner med en gang.

Endret av Sokkalf^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...