Cadesius Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 (endret) Hei! Jeg har ett stort problem med PC'n min. Jeg får blue screen så og si hver gang jeg spiller World of Warcraft. Dette skjedde nesten aldri før. Jeg har formatert PC'n og det skjer fortsatt. Prossessor ligger på fra 40%-70% i bruk og minnet er på 40%-60%. Spesifikasjonene er her: Skjermkort: HIS Radeon HD 4670 1GB GDDR3 Hovedkort: Asus M2N-E SLI Minne: 3GB RAM (Crucial DDR2 BallistiX PC6400 1024MB CL4 / Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB CL4) Prossessor: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2 Strømforsyning: Hiper Type-R 580W Jeg har de helt nyeste driverne til alt av hardware't mitt. Synes dette er meget irriterende og rart, når det aldri skjedde før... Hvorfor får jeg det samme problemet etter at jeg har formatert? Hva kan jeg eventuelt gjøre for å forhindre at dette skjer igjen? På forhånd; takk! Endret 10. mai 2009 av Cadesius
Suplatik Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Hei. Kan du prøve og "fremkalle" bluescreenen en gang til? Også kikke etter et nummer som er nesten som 0x00000A5 eller noe lignende også poste det her?
Cadesius Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Skrevet 10. mai 2009 Hei. Kan du prøve og "fremkalle" bluescreenen en gang til? Også kikke etter et nummer som er nesten som 0x00000A5 eller noe lignende også poste det her? Skal gjøre det neste gangen jeg får blue screenen. Hvor på skjermen skal nummeret stå? Blue screenen restarter maskinen ganske fort.
janingar Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Det skal vel komme opp omtrent midt på skjermen. Lett synlig.
Chavalito Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Hvis PCen din restarter hver gang du får bluescreen, høyreklikk på Min Datamaskin, Egenskaper, Avansert konfigurasjon av systemet. Klikk så på den nederste konfigurasjonskanppen og fjern haken ved automatisk restart helt nederst på den siden. Sorry hvis jeg ikke kan gi deg bedre veiledning, har spansk OS jeg da.
Sitech Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Hvis du ikke har klokket pcn, ville jeg startet med feilsøking på Ram brikkene, dvs test den ene brikken i alle sporene, så den andre. Er ofte rambrikkene som skaper blåskjermer..
VinterUlv Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 HAr selv erfart at pc'n kan boote fint selv med en defekt minnemodul, så anbefaler at du også kjører en eller annen minnetester for hver modul som beskrevet ovenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå