Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ulykkelig forelsket, igjen, bare at....


Anbefalte innlegg

... jeg tenker på engelsk. Er det en uvanlig ting å gjøre?

 

Lang historie forholdsvis kort:

 

- Plutselig forelsket i en av venninnene i min nære omgangskrets.

- Fikk ikke tid til å ytre en følelse før hun ble sammen med min beste kompis (hvilket overrasket meg, i og med at det skjedde i løpet av null tid i det hele tatt).

- Går rundt og tenker konstant på henne og alt ved henne og hva hun gjør og hvordan.

 

Så regner med at følelsene har det best på innsiden, i og med at noe annet ville ødelagt en hel del. Som f.eks. at hun antageligvis aldri hadde snakket med meg igjen.

 

Ikke noe nytt med andre ord, bare nok en ulykkelig forelskelse. Takk for at du leste.

 

Vennelig hilsen dissimulo,

http://dissimulo.wordpress.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der er faktisk noe som skjer hele tiden. Forelskelse kommer og går, og det kan være bestevennen eller en du kjenner lite.

 

Ofte ønsker vi det beste for våre beste venner, og derfor må noe ofres, selv følelser.

Noe som kanskje gjerne hjelper litt, hør på favoritt musikken, film, spill, heng med andre beste venninner og få litt trøst av andre venner som ikke kjenner kompisen din og venninen din. Få tankene på et annet sted.

 

Det er tøft, men stå på!

 

edit:

og btw, jeg tenker også på engelsk. Jeg synes på mange måter jeg kan formulere følelser og tanker tydeligere og lettere med engelsk.

Endret av Curiousss
Lenke til kommentar

Opplevd det der mange ganger, kjipe greier. Pleier alltid å bli skikkelig god venn med de jentene da og ødelegger skikkelig for meg selv fordi jeg vet det ikke kommer til å skje noe mer. Jeg forelsker meg nesten alltid i jenter jeg ikke kan få, sjelden jeg faktisk faller for jenter som prøver seg på meg, ikke at det er så jævlig mange men :D

Eneste som pleier å hjelpe for min del er å finne ei ny jente egentlig, kutt kontakt hvis det er mulig å dra ut å treff nye jenter. Siden dere er i samme omgangskrets er det kanskje ikke lett, men hvis du hadde kuttet kontakt en måneds tid tror jeg det meste hadde gått over.

Lenke til kommentar

Det som meg forbigår, er hvordan i alle dager det skjer om og om igjen.

 

Det virker som det er en tendens, at jenter i nær omgangskrets, skaper sterkere svingninger i knollen, i og med at det blir flere inntrykk.

 

Takk for støtten folkens, tror det skal være mulig å komme gjennom denne gangen også. Greit å ha et sted å vifte hjernen litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...