Ldesu Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 (endret) Jeg oppdaterte GTA IV til 1.0.3.0 patchen fra rockstargames.com og når jeg setter meg inn i en bil så begynner den å akselerere av seg selv og det kommer svart røyk ut av motor-rommet som tyder på at den begynner å brenne snart. Kameraet starter å svaie fra side til side som da man er full i spillet. Når kameraet starter å svaie så kan jeg fortsatt kontrollere Niko som når han ikke er full så det er kun kameraet som ikke er normalt der. Noen som vet hva som har skjedd og hvordan jeg kan fikse det? Jeg har kjøpt spillet på Spaceworld i Sarpsborg til 449,- med et gavekort jeg fikk til jul 2008. Det er ikke en piratkopi og alle mine filer er originale. Jeg har registrert spillet med en serial som står ca 1cm fra toppen på boka med tittlen "On Liberty" som er det første av tre vedlegg som følger med i coveret. De to andre vedleggene er en bok med tittelen "Survival guide on Liberty city" og et kart over byen. Håper jeg får brukbare svar denne gangen og ikke anklager på at jeg snakker om "piratkopiering". Jeg vil kun ha svar på et spørsmål. Endret 9. mai 2009 av Ldesu
Gavekort Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Vel, enten har du piratkopiert spillet eller så har du blitt svindlet. Jeg har ikke lyst å hjelpe deg på grunn av mulighet for førstnevnte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå