Gå til innhold

Hip-hop kurs i Trondheim


Requi

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 16 1/2 år som er litt interessert i hip-hop. Det jeg lurer på er om det er noen nybegynnerkurs i hip-hop i Trondheim til våren som det er en mulighet til å begynne på.

 

Jeg har sett litt på dansestudioet Let's Dance i Trondheim, men det ser ut som om det er bare for jenter (eller?)

 

Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne hip-hop nybegynnerkurs til våren i Trondheim som passer for min alder?

 

(Det har vært greit hvis kurset er for begge kjønn)

 

På forhånd takk.

 

Hilsen Requi

Endret av Requi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er en gutt på 16 1/2 år som er litt interessert i hip-hop. Det jeg lurer på er om det er noen nybegynnerkurs i hip-hop i Trondheim til våren som det er en mulighet til å begynne på.

 

Jeg har sett litt på dansestudioet Let's Dance i Trondheim, men det ser ut som om det er bare for jenter (eller?)

 

Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne hip-hop nybegynnerkurs til våren i Trondheim som passer for min alder?

 

(Det har vært greit hvis kurset er for begge kjønn)

 

På forhånd takk.

 

Hilsen Requi

 

Du kan også holde deg oppdatert på feks www.kursguiden.no eller www.kursagenten.no, tror de arrangerer flusst av kurs som holder høyt nivå. En dag kurser de folk i Trondheim :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hei

 

Ser en død lenke: Workshop Trondheim er det som i dag heter RAW Dancestudio. :)

 

Tips: Hvis du i dag driver med hiphop dans eller fortsatt har lyst til å begynne, bør du også sjekke ut http://www.midtnorskurbandans.com og følge med på Facebook-gruppene "Midtnorsk Urban Dans - MUD", "B-boying Trondheim" og "I wanna dance", de to sistnevnte poster informasjon om gratis åpne treninger i breaking og streetdance i Trondheim. Og MUD er en frivillig organisasjon som jobber for å få til mer aktivitet med både lokale, battles og jams.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...