Gå til innhold

PC-Spill i ny pakning?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


juno skrev (2002-01-22 11:21):

Unnskyld...men har ikke det skjedd for liksom en god stund siden. jeg sitter og ser på en 5-6 stk. i hylla mi allerede...og disse spillene er særdeles gamle...


EA henger litt etter tror nå jeg!


 

Jeg skal ikke legge meg bort i hvem som henger etter, men jeg ser at saken nå er fjernet fra forsiden :smile:

Feil skjer (dessverre). Ser ut til at det var flere enn meg som ikke så på dette som noen "nyhet".

 

Vi beklager!

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-22 11:21, juno skrev:

Unnskyld...men har ikke det skjedd for liksom en god stund siden. jeg sitter og ser på en 5-6 stk. i hylla mi allerede...og disse spillene er særdeles gamle...


EA henger litt etter tror nå jeg!


Jeg så noe greier om det er, det gjaldt Medal of Honor: Allied Assault ikke sant? Men jeg forstod ikke helt hvordan denne pakken skilte seg ut fra de andre. Den skulle ta mindre plass men samtidig ha plass til mer. Fant ikke noe bilde av dette greiene, så det var vanskelig å tro på om det faktisk var noe revulosjonerende eller ikke. Jeg tenkte umiddelbart på den greie boksen DVD kommer i. Noe lignende som Moto Racer 3 kom i også. Men hva er det som er så nytt med det liksom? Noen som har et bilde av denne spesielle og såkalt revolusjonerende pakka av MoH:AA? Det kan jo hende den faktisk er anderledes og ny. Har du sett den siden du var så negativ til nyheten som ble lagt ut (jeg så aldri den HW versjonen av nyheten)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...