Gå til innhold

Nettop dinga 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kjøp tabard til Knights of Ebon Blade og Arget Crusade, ha de(n) på deg når du gjør instancer, du får litt rep av normal og mere når du gjør heroic instances.

Er også dailys til Ebon Blade, hvis det er de som holder til i Icecrown(elns). Kan ikke linke hvor de er siden jeg sitter på jobben.

Hvor kjøper jeg den =P

På jobben? På søndag? /laugh ^^

Edit: Får jeg rep, uansett hvilke instance jeg tar?

Endret av EMS15
Skrevet

Hvis du stikker inn på wowhead.com og søker på Knights of Ebon Blade så vil du få opp masse info om hva de tilbyr og hvem som selger de forskjellige tingene. Leit til du finner en med quarter master eller noe slikt. Du må være friendly hvis jeg husker rett for å kunne kjøpe tabard'n

På jobben? På søndag? /laugh ^^

:no:

Skrevet

Vær "hovedfaksjon" i Northrend har en tabard du får kjøpt på Friendly. Knight of the Ebon Blade får du kjøpt hos quartermasteren i Shadowvault i Icecrown, Argent Crusade får du kjøpt i ingangspartiet til Icecrown (husker ikke navnet), Wyrmrest accord får du kjøpt hos quartermasteren på toppen av Wyrmrest tempel i Dragonblight og Kirin Tor får du kjøp hos quartermasteren i Dalaran.

Kjøp alle 4 og bruk dem. Husk at om du ikke har noen champion tabard på vil du automatisk få rep med Horde Expedition.

Skrevet
Bare husk at du må gjøre dritmye quests i icecrown før du får tak i vendoren.

Er da ikke mer enn 4-5 quests?

Er det ikke flere? Jeg gjorde hvertfall 30 quests eller noe før jeg fikk tak i ebon blade folka.

Skrevet

skaff rep med Ebon Blade asap dær har du blant annet Arcanum of Torment(Head ench som gir 50 AP og 10 crit iirc)ved revered og Death Inured Sabatons(epic veldig fine boots for retri) ved exalted vil også anbefale å dra gjennom questchain til Sons of Hodir for Shoulder enchants ellers så er det å gjøre som andre sier se hvilke instancer som gir deg bra loot...vil også anbefale som retri paladin å treffe 263 hit rating(8% hit some er 2h cap) så fort som mulig for raiding noe som vil gi deg en ganske fin dps boost

Skrevet

PVE tips: Begynn å farm det du kan i heroics hvor der de epicsene du trenger dropper. I naxxramas trenger du ikke så forferdelig bra gear for å joine 10man. Guildet mitt geara opp en green-geared warlock til nesten fullepics på et helt run (han var sant nok svært heldig med drops, i tillegg til at fleste av oss ikke trengte noe som droppa). Så er du heldig så får du joine som DPS i naxx10 selv om du er drittdårlig geara, om 9 stk har bra gear, og en har dårlig gear, har ikke det noe å si.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har ikke spilt på en stund. Sant og si har jeg ikke vert på denne tråden på en stund heller:

Jeg har kun 5 epics atm. Prøver å skaffe meg belte i Nexus, og henge meg på naxxramas så ofte som mulig. Var der en gang men vi wipa fordi en 80dk trodde han kunne tanke med fullt green dps gear!

Har også wipa noen ganger i VoA både 10 og 25 manns, hehe :p

Skrevet

Har du sett serveren jeg spiller på? :p

Vurderer sterkt å bli pvp. Noen som har noen tips der? Tror ikke jeg kan gå arena på en stund gitt. Noen som vet et bra team for retri pally 2v2? Og hvor god jeg må være for å begynne å gå, og ha en sjangse i arena?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...