Bluebeard Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Hei, jeg begynte å spille mirrors edge for litt siden, og når jeg kom til ett visst sted i handlingen begynte det å lagge noe heftig. Jeg sjekket prosessorbruken og den var i 100%!! Dette er veldig rart siden pc'en min bør takle det.. Jeg testet på www.systemrquirementslab.com og der stod det at pc'en skulle takle det på godt over "recomended". http://img24.imageshack.us/img24/7935/mirr...gesystemreq.png Er det noe galt med CPU'en min? PS: Visste ikke hvor jeg skulle legge dette, men regner med at dette er riktig sted?
Tweakr Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Hva heter filen? Kan du finne det ut i oppgavebehandling?
Bluebeard Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Skrevet 8. mai 2009 Filen? Liksom hva prosessen som brukere all CPU'en heter? Den heter MirrorsEdge.exe Kan forresten legge til at når jeg starter det opp så kommer det "Out Of Range!" på skjermen min... Har en BenQ G2200W, https://prisguiden.no/product.php?productId=94849
Cleaf Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Siste kan bety for lang kabel eller dårlig / ødelagt skjermkort eller hovedkort.
Tordenflesk Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 (endret) 100% bruk av CPU betyr bare at prosessen "reserverer" CPU-en. De fleste spill gjør dette for å unngå at andre prosesser plutselig tar over CPU-en. Er det mye disk-aktivitet i akkurat den delen av spillet? Mulig det hjelper å defragmenter spill-mappen(Power Defragmenter GUI) Du akn også prøve å oppdatere drivere(Chipset, GPU, Lyd osv.) "Out of Range" betyr at du har satt spillet til å starte med en høyere oppdateringsfrekvens(Hz) enn det skjermen takler i den oppløsningen. Cleaf: Nei, gjør ikke det Endret 8. mai 2009 av Tordenflesk
Bluebeard Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Skrevet 8. mai 2009 100% bruk av CPU betyr bare at prosessen "reserverer" CPU-en. De fleste spill gjør dette for å unngå at andre prosesser plutselig tar over CPU-en. Er det mye disk-aktivitet i akkurat den delen av spillet? Mulig det hjelper å defragmenter spill-mappen(Power Defragmenter GUI)Du akn også prøve å oppdatere drivere(Chipset, GPU, Lyd osv.) "Out of Range" betyr at du har satt spillet til å starte med en høyere oppdateringsfrekvens(Hz) enn det skjermen takler i den oppløsningen. Cleaf: Nei, gjør ikke det Hvordan fikser jeg oppdateringsfrekvensen da?
JaBBe Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Prøv å slå av PhysX i settings, iom at du har ATI. Du er sikkert på kontoret etter at han fyrn ble drept og du snakker med søstra (sorry hvis dette spiler for noen )? Det finnes en patch for å fikse laggen der.
Bluebeard Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Skrevet 8. mai 2009 Ja, akkurat der jeg er!! Er det vanlig med lagg der? Og mener du settings'ene i selve spillet?
JaBBe Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Det er en kjent bug, som ble fikset i ny patch, men du vil oppleve flere bugs senere dersom du ikke slår av physX. Husker ikke om det var et panel før du startet spillet hvor du stile på det, eller om det var inne i spillet. Det finner du ut. Patchen finner du her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå