Gå til innhold

Leveling prosjekt - Sylvanas Horde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt greit når og hvordan dere joiner. Ikke noe hardcore press her, bare helt casual spilling sammen ;)

 

Edit: Sorry Storfekjøtt, en liten trykkleif der. Rettet opp

 

Spiller egentlig mage, men er ikke så sikker på om jeg har lyst til det nå lenger.

Endret av koots
Lenke til kommentar
Helt greit når og hvordan dere joiner. Ikke noe hardcore press her, bare helt casual spilling sammen ;)

 

Edit: Sorry Storfekjøtt, en liten trykkleif der. Rettet opp

 

Spiller egentlig mage, men er ikke så sikker på om jeg har lyst til det nå lenger.

Det er helt greit, spill noe du er komfortabel med og har lyst til å lvle. Men vi lacker litt på healers/tanks så hvis du hadde startet en paladin hadde det vært nice ;) Men ta noe du selv vil

Lenke til kommentar
Helt greit når og hvordan dere joiner. Ikke noe hardcore press her, bare helt casual spilling sammen ;)

 

Edit: Sorry Storfekjøtt, en liten trykkleif der. Rettet opp

 

Spiller egentlig mage, men er ikke så sikker på om jeg har lyst til det nå lenger.

Det er helt greit, spill noe du er komfortabel med og har lyst til å lvle. Men vi lacker litt på healers/tanks så hvis du hadde startet en paladin hadde det vært nice ;) Men ta noe du selv vil

 

Er litt lysten på shaman (f***, hvorfor sletta jeg den lvl 16 jeg hadde?) med den kan jeg jo alltids heale, men får se, blir ikke noe særlig spilling før fredag/lørdag, kanksje litt i kveld. Dere hører fra meg utpå kvelden en gang.

Lenke til kommentar

Trenger flere som vil være med.

 

RFC cleared i dag. Første guilkdrun gikk fint, uten wipes eller noen døde.

 

Har store planer om et run til DM. Så hisser vi på oss noen allies og ser om vi ikke får til noe PvP i Westfall også. Tenker at om vi dreper litt questgivers rundt Sentinel Hill så kan det lett bli krig.

 

Satser på godt oppmøte og humør. Det kan bli en hard tur gjennom STV :p

Lenke til kommentar

Som sakt så har vi begynt med instancer og jobber oss oppover i lvl. Alle ligger nå ca rundt 20. Vi har også en hyggelig guild chat men vi kunne godt trenge noen flere medlemmer ;) Bare å /w en av oss i Proeliators og vi skaffer deg invite

Lenke til kommentar

Nå har det vært litt slack fra vår GM og vår officer, slik at ingen nye har fått joinet. Jeg har derfor blitt promota til officer og kan invite de som vil joine.

 

/w Nelthen

 

Er online store deler av helgen.

 

Må også få til noen instance runs til :thumbup:

 

Så hvis du skal starte en horde alt, eller bare vil prøve litt. Join oss ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...