Gå til innhold

trengs skulder trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

hi. jeg lurer på om skulder trening er noe viktig, når jeg trener mage,rygg,trisceps og biceps.

trenger 3-4 ganer i uke, og så syns jeg blir fortere sliten i skuldrerne når jeg holder på med ting, som fks: snekkring

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hi. jeg lurer på om skulder trening er noe viktig, når jeg trener mage,rygg,trisceps og biceps.

trenger 3-4 ganer i uke, og så syns jeg blir fortere sliten i skuldrerne når jeg holder på med ting, som fks: snekkring

Vil jo si at det er viktig å trene skuldre også. Kan jo ikke bruke biceps hvis skuldrene blir fort slitne :thumbup: Allsidig trening tror jeg er viktig. :whistle:

Skrevet

Viktig og viktig.. hva vil du oppnå?

Skal du få en bra trent kropp så må du trene hele kroppen: rygg,bein,bryst og skuldre.. trener du f.eks mye bryst og ingenting skuldre så vil du se litt rar ut etterhvert.. Skuldrene blir på en måte dratt fremover..

Skrevet

glømte å skrive at jeg trente bryst au..

Men tusen takk for svar :!: da skal jeg legge skulder trening inn i sjema med ein gang :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...