Gå til innhold

Kjøp ekte mana og health potions

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De er så sinnsykt potente de greiene her. Tok en halv en i frognerparken her på torsdagen, og de kicker som bare f***.

Smaker godt gjør de ikke, men det er vel ikke poenget heller.

Smakte på health versjonen. - Har en mana versjon hjemme til senere bruk.

Endret av Ocularis
Skrevet

ikke rart det smakte dritt når du brukte HP poten. Hvem bruker det liksom :p du må mikse begge 2 så det blir en crazy alchemists potion!! da smaker det nok topp

Skrevet

Får man kjøpt slike i gamle, staute Noreg? Fikk litt lyst til å kjøpe, men er usikker på om stolheten min vil strekke seg så langt som å kjøpe WoW-brus på nett :p

Skrevet

Er mye "godt" man kan blande dette med, ikke at det er å anbefale å blande koffeinrike drikker med noe alkoholholdig dog.

Vil egentlig ikke anbefale å blande dette med noe :)

Skrevet

Hm, det kan forklare hvorfor magen min har oppført seg rart, kan det tenkes at overdreven bruk av Mana pots kan ha lakserende effekt? :hmm:

Skrevet
Mye mulig, står at "anbefalt" dose er 1 pot i døgnet, ikke mer. Men det hadde noe med koffeininnhold å gjøre.

Kan forklare hvorfor jeg etter 10 doser mana pot fikk +500 haste på magen min, han ble hyper stakkars. Etter en liten tur bak en busk påfølgende av skrikende dyr sovnet han bak et tre. Får bli mer forsiktig med hvor mange pots jeg lar stakkarsen drikke, ender opp med magesår før han dinger 80.

/Soothe på WoW characteren min.. Thing's will be ok...

Han som drikker over 50 mana potions hver dag, stakkar mage :)

Det er tøft for mages ja, du får prøve å vende han av med det og heller la han spise noen struddels eller i værste fall holde han på selvlaget vann (og kanskje brød).

Mages i hele Azeroth har blitt stilt for en hasardiøs sport i 5 år nå, dopet på manapots hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...