Beff Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 (endret) Hei! Jeg har tenk til å kjøpe en gaming pc som kan kjøre alle spill i beste grafikk, også må jeg ha litt minne til film, programmer etc. Jeg har ikke så mye peiling, så derfor lurte jeg på om noen kunne komme opp med en handleliste ? Har kabinett noe å si ? Endret 5. mai 2009 av Beff
jossy Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Ta en titt på komplett/netshopt/whatever sine ferdig gamer pakker. Btw: det heter ikke 'kjøping av pc'.. lol.. Kabinettet har ikke noe å si hvis du ikke føler du trenger det?
-Tommy Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Først og fremst så kan du si om hvilken prisklasse du hadde tenkt deg. Trenger du kun pc, eller trenger du skjerm, tastatur etc. også?
Beff Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde tenkt meg en pc og skjerm for rundt/under 14.000 kr. trur jeg har resten
Ovnsbakt Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Hei hei, skal du ha en PC som kjører de fleste spill på full grafikk må du nesten legge litt i det. Det koster å være kar! https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=97375 Her ser du en handlevogn som vil kjøre så å si alle spill på max. Denne ligger dog litt over prisen du kom med, men vi kan kappe av et par tusinger vis økonomien din ikke er på topp. - Kan bytte hovedkort til P6T (1000,-) - Kan bytte skjermkortene til 4870 (1000,-) - Bytte kabinett, mindre harddisk osv. Men dette blir din avgjørelse.
Beff Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Skrevet 4. mai 2009 (endret) Tusen takk ! Endret 4. mai 2009 av Beff
-sebastian- Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 (endret) Ehm, du trenger IKKE Rampage II Extreme. https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=97627 Sleng på en dvd brenner til 200 kroner, operativsystem og en kjøler til CPU om du skal overklokke Endret 5. mai 2009 av -sebastian-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå