Gå til innhold

MAG - Massive Action Game - Det ultimate onlinespillet på 256 spillere samtidig!

HCG

- MAG - MAG - MAG -   

102 stemmer

1. 1. Skal du ha spillet?

• Ja
      27
    • Nei
      21
    • Kanskje
      54
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

• Ja
      77
    • Nei
      25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet at jeg driter meg ut nå. Men jeg ber på mine knær, om det finnes en veldig snill person her på forumet som vil gi bort den MAG beta koden de har til overs, så tar jeg imot med åpne armer!

Jeg er først i køen, er jeg ikke?

de snille moderatorene på forumet stenger vel ikke tråden før den har utspilt sin rolle? :innocent:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

hvorfor er det sånne teite sørver tider, litt kjipt å laste ned 2,6GB men så kan man ikke spille før kl 00 til 04, eller 17 til 20.

tragisk...

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

tror ikke det er noe problem men.

er det slik at jeg bare kan være èn type om gangen, som VALOR, RAVEN osv?

litt kjipt hvis jeg vil være Raven, som virker populært, at jeg må sitte i kø i 30min+ for å spille

Skrevet

Er det bare jeg som har fått beta-key? Og denne tråden MÅ bumpes.

Jeg har vunnet beta-key og skal snart starte.

Notes fra andre gamere:

* Absolutt ingen lag.

* Veldig bra squad-system.

* Ikke den beste grafikken, men det er pga. mange spillere.

Førsteposten blir også snart oppdatert.

Skrevet

Er det noe vits med det der? Det er jo mye bedre om jeg får koden og legger den inn på beta-brukeren som alle på forumet får lov til å bruke så får alle prøvd.

Akkurat som med de andre betaene.

Skrevet (endret)

Jeg støtter egentlig den, Kris. Men av tidligere erfaringer blir passordet alltid byttet av noen idioter. Det er altså endel ganger du å skifte passordet tilbake

+ Det er mye kosligere for meg å kunne spille når jeg vil :D

Endret av HammerBro
Skrevet
+ Det er mye kosligere for meg å kunne spille når jeg vil :D

Det kan du. Det er bare akkurat når du laster ned at andre kan ødelegge for deg, etter det kan du spille når du vil.

Skrevet

Tuller du? Folkens gi Kris en beta key slik han kan ordne en fellesbruker!! :D

For at det ikke skal bli noe tull med nedlastingen burde vi laste ned først. Så tar vi oss av verdensherredømmme en annen dag :devil:

Skrevet

Ja vær så snill. Hvis noen har en beta key til overs, gi den til Kris så han kan legge den ut på en beta-konto han har lagd. Dette har han gjort med mange andre betaer som jeg har fått blitt med på takket være det :)

Skrevet

Må nok skuffe dere der. Den blir faktisk sperett til å funke kun på en maskin om gangen.

Man må vente 24 timer på at den virker på en annenmaskin igjen. Jeg prøvde hos en kompis i går, å da fikk jeg den beskjeden når jeg kom hjem å prøvde å logge på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...