Gå til innhold

xbox live og krav til internetthastighet


roolf

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt litt rundt for å finne ut hvilken hastighet man må ha på sin internettforbindelse for at xbox live skal fungere glatt uten resultat. Det eneste jeg har funnet ut er at det krevet "bredbåndstilgang".

 

Mitt problem er som følger: Jeg vurderer å bestille ADSL (704/128) fra Tele2 siden mitt førstevalg NextGenTel (704/384), ikke blir utbygget der jeg bor før om noen måneder. Vil den dårlige uploaden på 128 Kbps medføre at Xbox live ikke kjører glatt?

 

Takknemmlig for erfaringer fra noen som har prøvd live med tilsvarende linjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må det sies at XBconnect og Gamspy- greia lagger som bare søren.... Det kan ikke sammenlignes med Xbox Live, da koden der er optimalisert for spilling over internett....

 

Og når det gjelder inn/ut 704/128 bør det funke fett, da hver spiller aldri trenger å sende like mye informasjon ut, som det sendes inn... Høy ut- hastighet er nødvendig hvis man hoster....

Lenke til kommentar
spiller xbox live med 704/128 fra tele 2, og det fungerer utmerket.

 

Hvor har du bestilt fra? Evt. hvilke engelske nettbutikker? Klarte du å unngå tollen?

 

Jeg har samme Tele2 linjen og tenkte jeg skulle skaffe meg Live fort som f... :D Hva har du gjort med kredittkortproblematikken?

 

Jeg har også hørt at Microsoft driver med IP sjekking, men dette kan jo umulig stemme?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...