mosle Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Heisann, skal kjøpe meg en ny mini-pc, men jeg er usikker på hvilken jeg burde velge. Den skal helst ha 3g
Alpha-dog Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 3G hva? mener du 3GB Minne, CPU klokkehastighet? Og med mini-pc tenker du vel på EEE-pc'ene til asus og/eller acer? tenker du på sånt som denne:
mosle Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Skrevet 2. mai 2009 Ja, var mest det jeg tenkte på ja Med 3g mener jeg at man skal kunne surfe på internett via sim-kort som settes i pcn
Bjarnemann Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 (endret) Sjekk ut MSI Wind. Tror en av de nye der har 3g. Det fine med den pcen er at den i motsetning til mange av de andre småpcene faktisk utnytter skjermplassen på en god måte Og ja, bra tastatur og bra touchpad. Endret 8. mai 2009 av Bjarnemann
Hrodebert Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Med henhold til § 10 i retningslinjene forsvant ’6’ innlegg. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Hold dere til temaet i tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå