Noobgamer Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Min Rigg 1. tro dere denne pc vil fungere til CS og multitasking, den vil ikke bli overklokket. 2. fungerer komponentene sammen, slik at maskinen vil kunne starte? 3. har valgt 2 kabinetter, men er usikker på om jeg vil ha noen av dem, trenger et kabinett med god kjøling og ok støyreduksjon og viktigst av alt, som er lett og bygge komponentene i , og som har plass til komponentene. skal dog kun ha et kabinett. håper på svar
Guttorm190E Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Min Rigg 1. tro dere denne pc vil fungere til CS og multitasking, den vil ikke bli overklokket. 2. fungerer komponentene sammen, slik at maskinen vil kunne starte? 3. har valgt 2 kabinetter, men er usikker på om jeg vil ha noen av dem, trenger et kabinett med god kjøling og ok støyreduksjon og viktigst av alt, som er lett og bygge komponentene i , og som har plass til komponentene. skal dog kun ha et kabinett. håper på svar 1. SELVFØLGELIG 2. Ja 3. usikker.
Cleaf Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 (endret) Min Rigg 1. tro dere denne pc vil fungere til CS og multitasking, den vil ikke bli overklokket. 2. fungerer komponentene sammen, slik at maskinen vil kunne starte? 3. har valgt 2 kabinetter, men er usikker på om jeg vil ha noen av dem, trenger et kabinett med god kjøling og ok støyreduksjon og viktigst av alt, som er lett og bygge komponentene i , og som har plass til komponentene. skal dog kun ha et kabinett. håper på svar Hvis det er kvinnfolk går det vel, er det mannfolk blir det verre:P Men ja, det kommer til å fungere fint. Antec three hundred er greit å bygge i, men du kunne gått for nine hundred som er litt større. Endret 1. mai 2009 av Cleaf
Noobgamer Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 Min Rigg 1. tro dere denne pc vil fungere til CS og multitasking, den vil ikke bli overklokket. 2. fungerer komponentene sammen, slik at maskinen vil kunne starte? 3. har valgt 2 kabinetter, men er usikker på om jeg vil ha noen av dem, trenger et kabinett med god kjøling og ok støyreduksjon og viktigst av alt, som er lett og bygge komponentene i , og som har plass til komponentene. skal dog kun ha et kabinett. håper på svar 1. SELVFØLGELIG 2. Ja 3. usikker. Takk for hjelpen da stoler jeg på deg og regner med alt vil fungere fint når jeg får den eneste jeg mangler er et kabinett nå , er åpent for alt så lenge det har god plass til komponentene og i tilleg har god kjøling og støyreduksjon kabinettet må også være lett og sette i komponentene i da jeg aldri har satt sammens en pc før.
Cleaf Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Skal selv gå for dette: http://www.pixmania.com/no/no/581260/art/n...a-blueline.html Har hørt det er kjølig og romslig. Gjenstår å finne ut selv, får med 3 vifter, skal være stille. Det er TUNGT da, 11.5 kg.
Noobgamer Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 Skal selv gå for dette: http://www.pixmania.com/no/no/581260/art/n...a-blueline.html Har hørt det er kjølig og romslig. Gjenstår å finne ut selv, får med 3 vifter, skal være stille. Det er TUNGT da, 11.5 kg. Sykt tøft kabinett, regner med det blir et slikt et jeg skal kjøpe meg når helga er over Takk for tipset : p
Cleaf Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 (endret) Skal selv gå for dette: http://www.pixmania.com/no/no/581260/art/n...a-blueline.html Har hørt det er kjølig og romslig. Gjenstår å finne ut selv, får med 3 vifter, skal være stille. Det er TUNGT da, 11.5 kg. Sykt tøft kabinett, regner med det blir et slikt et jeg skal kjøpe meg når helga er over Takk for tipset : p Værsågod. Håper du blir fornøyd med det. Er mye blå lys ser jeg, men står så fint i stil med min blålysende mus, tastatur, høyttalere og LED på "på-knappen" til skjermen hehe... Produsentens hjemmeside. Finner en del info om kabinettet på siden til produsenten. EDIT: Tør anta at Pixmania har en skrivefeil der de sier det er blueline edition, slet godt med å finne den andre steder på nettet, er nok blackline med blå leds. EDIT #2: http://www.cluboverclocker.com/reviews/cas...kline/Page3.asp Endret 2. mai 2009 av Cleaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå