Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hele faktisk :wow: , det liker eg ikkje, vurderer å kjøpe eit fox++ mars, de klarer jo ein del FSB, og er jamt over eit godt kort til å klokke med, men alt kommer an på økonomien ;) skal se kva som skjer videre.. :) men klokking blir det samma faen :p

Japp økonomi er noe dritt, men bra du sier klokking blir det samma faen^^:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hele faktisk :wow: , det liker eg ikkje, vurderer å kjøpe eit fox++ mars, de klarer jo ein del FSB, og er jamt over eit godt kort til å klokke med, men alt kommer an på økonomien ;) skal se kva som skjer videre.. :) men klokking blir det samma faen :p

Japp økonomi er noe dritt, men bra du sier klokking blir det samma faen^^:D

hehe.

sendte mail til tess nettopp, håper det skaffer tørris ;) vist ikkje så er det vel bare å skaffe seg noken l med NL2 :p det står vel seg?

Lenke til kommentar
hele faktisk :wow: , det liker eg ikkje, vurderer å kjøpe eit fox++ mars, de klarer jo ein del FSB, og er jamt over eit godt kort til å klokke med, men alt kommer an på økonomien ;) skal se kva som skjer videre.. :) men klokking blir det samma faen :p

Japp økonomi er noe dritt, men bra du sier klokking blir det samma faen^^:D

hehe.

sendte mail til tess nettopp, håper det skaffer tørris ;) vist ikkje så er det vel bare å skaffe seg noken l med NL2 :p det står vel seg?

Yeah, skal bli spennende å følge med på:D glad for at jeg svarte i denne tråden ass:D

hehe du er en syk syk mann:)

Lenke til kommentar

Yeah, skal bli spennende å følge med på:D glad for at jeg svarte i denne tråden ass:D

hehe du er en syk syk mann:)

Vel, noken må jo holde tråden oppe ;) er stort sett folk som lurer på ting som er kjappest å google her.. så trenger noken som faktisk vet kva klokking er ;)

Lenke til kommentar
skætt gætt:)

da er det bare å smøre seg med noe jeg ikke har...:)

Prøver, men ikkje så kjekt å vente når tess er totalt på stoff, da snakker eg ikkje om stoff som selgest lovlig og av tess, men noke som eg tror er stikk motsatt av "Speed" (dopet)..

Får eg venter enda på svar.. fan til noken slaura, eg prøver å få klokka litt her! :p

 

Edit: Tror eg sender ein mail til :p lei av å vente ;)

Endret av MrBBs
Lenke til kommentar
skætt gætt:)

da er det bare å smøre seg med noe jeg ikke har...:)

Prøver, men ikkje så kjekt å vente når tess er totalt på stoff, da snakker eg ikkje om stoff som selgest lovlig og av tess, men noke som eg tror er stikk motsatt av "Speed" (dopet)..

Får eg venter enda på svar.. fan til noken slaura, eg prøver å få klokka litt her! :p

 

Edit: Tror eg sender ein mail til :p lei av å vente ;)

skjønner det:D Don't you ever be patient:)

Lenke til kommentar
skætt gætt:)

da er det bare å smøre seg med noe jeg ikke har...:)

Prøver, men ikkje så kjekt å vente når tess er totalt på stoff, da snakker eg ikkje om stoff som selgest lovlig og av tess, men noke som eg tror er stikk motsatt av "Speed" (dopet)..

Får eg venter enda på svar.. fan til noken slaura, eg prøver å få klokka litt her! :p

 

Edit: Tror eg sender ein mail til :p lei av å vente ;)

skjønner det:D Don't you ever be patient:)

Endelig svar å få av Tess Førde ;) dei leverer kun 8kg pakker, dette vil da koste meg ca 550kr, det er ein del.. nesten 70kr/kg..

Nesten "billigere" å kjøpe NL2 flaske til 2700kr med NL2 i :p

 

Neida, blir desverre ingen NL2 benching enda på denne cpuen.. penger vokser ikkje på trær når ein jobber som lærling.. desverre..

 

Kva mener folk der ute? skal eg bestille tørris?

Tørris har ein tempratur (eller kjølighet :p ) på -78.5C*

Men 8kg er jo litt mykje til eit lite tappert forsøk da..

 

Masse ein kan bruke tørris til, faktisk ;)

Eksempel:

Restene kan gå til å lage bomber, Ja du leste rett ;)

Ved å blande tørris og varmt vatn skjer det ein kjemisk eraksjon, slik at det bygger seg opp trykk, dvs at i en lukket flaske etc. vil det bygge seg såpass mye trykk at det smeller / "eksploderer".

 

Vatn er jo gratis til en viss grad, og restene forsvinner jo uansett ;)

 

Endret av MrBBs
Lenke til kommentar

jeg vil si Kjøp tørris, men velger å la vær:) som du sier du er lærling pengene, pengene vokser ikke på træ. Selvom det hadde vært sykt å fett å sett hva du hadde fått til da. evt kutte ut snus og røyk. Da blir du rik skal du se, men det er vel ikke et alternativ?

til slutt vil jeg si: Ditt valg (gjør du det, blir jeg happy^^) velger du å ikke gjøre det burde du jobba med noe innenfor økonomi :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...