Tangier Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 (endret) Har jobbet en del på denna bana nå, har til og med fiksa radarkart (det var stress å få til det). Anyways, hvis du har lyst til å prøve den ligger den på cstrike-planet. Og det hadde vært fint med tilbakemelding om den. Her er link til noen av banene mine: de_split_a1 den nyeste fy_iraq_b5 en bane jeg laga for et par år sida fy_aqua par år gammel denne og. Bildet er fra de_split: Endret 1. mai 2009 av Tangier
Lapp1 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Har desverre ikke mulighet til å teste, men de så veldig bra ut! Godt jobba, fint du har litt størrelse på mapsa og!
Zarfax Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Helt klart bra lagd, relativtbra detaljert og. Prøvde den ikke mye nå, men virket fet. Laget helt selv fra scratch? :O Fikk dog en error ofte når jeg gikk opp en trapp, kan være pcen (gammel bærbar) men er ikke sikker.
Tangier Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Skrevet 31. mai 2009 Helt klart bra lagd, relativtbra detaljert og. Prøvde den ikke mye nå, men virket fet. Laget helt selv fra scratch? :O Fikk dog en error ofte når jeg gikk opp en trapp, kan være pcen (gammel bærbar) men er ikke sikker. Takk. Ja, har laget den helt fra scratc, har laget en versjon alpha 3 nå også som har fiksa noen småting på. Skal se om jeg får lastet opp en nyere versjon når jeg har fiksa en del mer på den. Det med at den krasjer vet jeg ikke, alle kompisene mine kjørte mappet bra. Det kan være mye rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå