Theoneask Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 For meir informasjon rundt Wimp. http://www.dinside.no/811827/wimp-norges-s...fy&utskrift Finst og fleire artikklar og ein finner alle med eit lett google søk. Så nokon som sitter på invitasjonar og har lyst å dele ut?
Vice Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Wimp er jo ikke Norges svar på Spotify. Det er en tjeneste hvor man betaler på vanlig vis for å høre på musikk. Det geniale med Spotify er jo jo at man kan betale med reklame istedet for cash. Fjerner man reklamen er det bare en abonnementtjeneste igjen. Og skal man først betale med cash for musikken kan man jo like gjerne bruke feks. Itunes, som har større utvalg. Jeg har liten eller ingen tro på Wimp. Det bringer intet nytt til bordet. Bare mindre enn det som har blitt bragt tidligere.
Theoneask Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 Nå spørst det kor lenge Spotify har råd til å halde på dersom dei ikkje får opp antal betalande brukarar. Men rekner ikkje med at ein må betale pengar for å beta teste Wimp. Dei har musikk som Spotify ikkje har og, så hadde vore kjekt å prøve ut.
Vice Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Wimp har Pink Floyd, det har ikkje Spotify. Itunes har vel også Pink Floyd, men igjen, det er ikke "gratis" slik som hos Spotify...
CorporalClegg Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Wimp har Pink Floyd, det har ikkje Spotify. Itunes har vel også Pink Floyd, men igjen, det er ikke "gratis" slik som hos Spotify... Men då må ein laste ned songane, utruleg tungvint.
Vice Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Men då må ein laste ned songane, utruleg tungvint. Hæææ? For både Spotify og Wimp må du laste ned sangene for å høre dem. Forskjellen på feks. Itunes og Spotify(eller Wimp) er bare at på Spotify må man laste dem ned hver eneste gang man skal høre på dem. På Itunes trenger man kun å gjøre det én gang.
Theoneask Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Skrevet 2. mai 2009 Nå er jo Spotify (satsar på at Wimp og er like raske) at sangene begynner jo å spele av på sekundet. Dersom man ikkje sitter på modem linje. Men lastar vel strengt tatt ikkje ned, er vel meir enn type streaming.
Vice Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Når man streamer laster man ned data fra én maskin til en annen. Når man har hørt/sett ferdig streamingen er i prinsippet dataene borte og man må gå gjennom nedlastingsprosessen på nytt dersom man vil se/høre dataene igjen.
Thlom Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Wimp er jo ikke Norges svar på Spotify. Det er en tjeneste hvor man betaler på vanlig vis for å høre på musikk. Det geniale med Spotify er jo jo at man kan betale med reklame istedet for cash. Fjerner man reklamen er det bare en abonnementtjeneste igjen. Og skal man først betale med cash for musikken kan man jo like gjerne bruke feks. Itunes, som har større utvalg.Jeg har liten eller ingen tro på Wimp. Det bringer intet nytt til bordet. Bare mindre enn det som har blitt bragt tidligere. 99 kroner måneden på iTunes=Ett album og to låter. 99 kroner måneden hos Spotify(Aner ikke hva Wimp vil koste)=All musikken du er i stand til å konsumere. Det geniale med Spotify er ikke at du får gratis musikk, men at du har tilgang til uendelige mengder musikk, enten mot reklame eller et månedsbeløp. Om iTunes har større utvalg så er det rimelig irrelevant, du får jo ikke høre på musikken med mindre du betaler for den, og da blir det fort dyrere enn Spotify/Wimp.
Jonta Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Om det er noen som har mulighet å ordne det skulle jeg også likt å være med på lukket beta til Wimp. For oss som bytter en del mellom computere og er online mesteparten av tiden er Spotify og Wimp fantastiske tilbud. Med iTunes må man gjennom alt det innebærer. Bruk det som passer deg best. Empati er hyggelig.
KVTL Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Hold dere til topic nå da. Den omhandler Wimp invitasjoner og hvordan man kan få en. MVH KVTL
spralien Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Hei Om noen har en invitasjon til wimp så tar jeg gjerne imot en. Jeg vil så veldig ha en wimp konto Jeg har spørt Aspiro 3 ganger uten noe svar, heller ikke med Norske aspiro sjeffen svarer meg Jeg klarte å fjuske til meg en konto ved hjelp av et program fra en torrent side. Men det varte ikke lenger en 2 timer før aspiro slettet alle kontoene og sperret den metoden Siden jeg har invitert over 100 000 til spotify så må jeg nesten få 1 invitasjon til wimp med noen Mvh Spralien MikroMann.net
Gjest Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Hei! Noen som har Wimp betakey eller ligende som de kan dele med eller andre? Takk på forhånd PS: Send meg PM (Link) hvis du har.
Hillebillys Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 wimp er en betalings tjeneste med musikk altså en 2radio" du skal kunne velge musikken og lage spill lister. tilsvarende svenske spotify men spotify har bedre lydkvalitet (per i dag da wimp fortsatt er beta) og spotify har en gratis reklame versjon men wimp vil bli ren betalings tjeneste. men skal visstnok få bedre grensesnitt
Helgi Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Aha. Har selv Spotify m. reklame, og trives egentlig godt med det. Så wimp er en nyere norsk versjon da altså? Hva er egentlig vitsen med det, jaja.. markedet er noe for seg selv. Og konkuranse kan jo skape bedre produkt!
Hillebillys Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 (endret) Aha. Har selv Spotify m. reklame, og trives egentlig godt med det. Så wimp er en nyere norsk versjon da altså? Hva er egentlig vitsen med det, jaja.. markedet er noe for seg selv. Og konkuranse kan jo skape bedre produkt! En kan lure. Dem har så vidt jeg har hørt foreløpig dårlig tilbud og. Men ja konkurranse kan jo bli positivt Reklame Spotify har dessuten langt mindre reklame en en gjennomsnitts radiokanal. så jeg trives også godt med det. Betale 99 kroner i måneden for og slippe en reklame i timen gjør nok ikke jeg. Har du spotify over stereoanlegget også? Endret 23. mai 2009 av Hillebillys
Helgi Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Aha. Har selv Spotify m. reklame, og trives egentlig godt med det. Så wimp er en nyere norsk versjon da altså? Hva er egentlig vitsen med det, jaja.. markedet er noe for seg selv. Og konkuranse kan jo skape bedre produkt! En kan lure. Dem har så vidt jeg har hørt foreløpig dårlig tilbud og. Men ja konkurranse kan jo bli positivt Reklame Spotify har dessuten langt mindre reklame en en gjennomsnitts radiokanal. så jeg trives også godt med det. Betale 99 kroner i måneden for og slippe en reklame i timen gjør nok ikke jeg. Har du spotify over stereoanlegget også? Er ikke noe teknikk-frelst så jeg vet nok ikke hvordan man har det over stereoanlegget, så bare over datamaskinen ja.
Hillebillys Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 hehe oki. over anlegget er omtrent samme kobling som headsett. men enklest over pc'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå