cslol Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Hei jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med og finne ut av hvilket av disse some er best http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=343958&sku=423281.
Cleaf Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Foretrekker Lycosa, har det selv, storfornøyd G15 har en kompis av meg, syns ikke det er noe godt. Dessuten er Lycosa kjempepent
Flimzes Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Personlig stemmer jeg på lycosa med sine laptoptaster og touch-mesiestyring, dessuten er det ikke grusmt som g15
2ball_ Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 har G15.. det er bråkete og man stumper lett i tastene. de beste tastaturene jeg har hatt, til gaming og andre ting, er uten tvil "de tynne med bærbartaster".(jo jeg kom ikke på nevnet) men vist du har bestemt deg for ett av de to. ikke gå for g15
Flimzes Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 har G15.. det er bråkete og man stumper lett i tastene. de beste tastaturene jeg har hatt, til gaming og andre ting, er uten tvil "de tynne med bærbartaster".(jo jeg kom ikke på nevnet) men vist du har bestemt deg for ett av de to. ikke gå for g15 Mist ohgma, logitecch ultrax og razer lycosa har alle laptoptaster. Ultrax nye versjonen hadde litt harde taster for min smak, ohgma på sin side har veldig løse taster.
Flimzes Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 men generlt sett er det mye bedre. det jeg mente Agreed, er en grunn til at jeg har både ultrax og oghma Syns lycosa ble for dyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå