skitra Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 (endret) Hei jeg skal kjøpe meg ny pc og trenger noen tips om dette er en bra gaming pc/et bra valg. Dere kan gjerne gi forandringer av oppsett. (se handlekurv link) https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=97352 Endret 30. april 2009 av skitra
moskito Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 (endret) Hei jeg skal kjøpe meg ny pc og trenger noen tips om dette er en bra gaming pc/et bra valg.Dere kan gjerne gi forandringer av oppsett. (se handlekurv link) https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=97352 Dette så bra ut dette...... Men du mangler OS, hvis du ikke ahr det fra før. Bruker samme kabinettet selv og det er sykt kult og god kjøling. Håper det blir en bra Pc. ( Du kan sikkert legge ut noen bilder av den når den blir ferdig) Endret 30. april 2009 av moskito
Loefthal Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Hvordan det er mulig å kommentere tråden din når linken din ikke fungerer vet ikke jeg. Du kan jo starte med å gjøre handlevognen din tilgjengelig for alle.
skitra Skrevet 30. april 2009 Forfatter Skrevet 30. april 2009 Hvordan det er mulig å kommentere tråden din når linken din ikke fungerer vet ikke jeg. Du kan jo starte med å gjøre handlevognen din tilgjengelig for alle. sorry for feil, funket når jeg sjekket, burde være fikset nå.
Loefthal Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Negativt.. Huk av for "lesbar for alle", trykk deretter oppdater.
Toad Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 For de som ikke klarer det LINK. Bytt 940 med 920, koster jo ca 2k mindre og kan lett klokkes til samme, og over uten problemer. kansje også gå for GTX295?
Loefthal Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Ehm...beklager, noen ugler i nettlesermosen min antar jeg
skitra Skrevet 30. april 2009 Forfatter Skrevet 30. april 2009 Ehm...beklager, noen ugler i nettlesermosen min antar jeg virker som det bare er deg ja
skitra Skrevet 30. april 2009 Forfatter Skrevet 30. april 2009 (endret) For de som ikke klarer det LINK. Bytt 940 med 920, koster jo ca 2k mindre og kan lett klokkes til samme, og over uten problemer. kansje også gå for GTX295? ja kansje det, men overklokking er jeg ikke særlig fan av sorry. pluss at overklokking krever ekstra cpu kjøler og det blir litt for mye styr med koblinger . men takk for tipset, alltid sjekt med noen som svarer meg Endret 30. april 2009 av skitra
Loefthal Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Vel vel.. Den første fungerer fremdeles ikke. Uansett, som Evolut1on nevner så vil nok 920 fungere meget bra, selv uten klokk, men du sier ingenting om budsjett eller hvor seriøs spilling du ser for deg. Heller ikke hvilken oppløsning du tenker å kjøre i. Med mindre du har ubegrensede midler så vil jeg anbefale deg å tenke litt på overnevnte før du kjøper noe du sjelden eller aldri vil få bruk for.
skitra Skrevet 30. april 2009 Forfatter Skrevet 30. april 2009 Vel vel.. Den første fungerer fremdeles ikke. Uansett, som Evolut1on nevner så vil nok 920 fungere meget bra, selv uten klokk, men du sier ingenting om budsjett eller hvor seriøs spilling du ser for deg. Heller ikke hvilken oppløsning du tenker å kjøre i. Med mindre du har ubegrensede midler så vil jeg anbefale deg å tenke litt på overnevnte før du kjøper noe du sjelden eller aldri vil få bruk for. Jeg tenkte meg en syk spille pc til maks 17000 kr . har lyst på pc som er superbra i hvertfall 3-4 år. og siden i7 er helt nytt så tenkte jeg å kjøpe den nest beste så den varer en stund siden ddr3 også er ganske nytt.
larsingedude Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Vel vel.. Den første fungerer fremdeles ikke. Uansett, som Evolut1on nevner så vil nok 920 fungere meget bra, selv uten klokk, men du sier ingenting om budsjett eller hvor seriøs spilling du ser for deg. Heller ikke hvilken oppløsning du tenker å kjøre i. Med mindre du har ubegrensede midler så vil jeg anbefale deg å tenke litt på overnevnte før du kjøper noe du sjelden eller aldri vil få bruk for. Jeg tenkte meg en syk spille pc til maks 17000 kr . har lyst på pc som er superbra i hvertfall 3-4 år. og siden i7 er helt nytt så tenkte jeg å kjøpe den nest beste så den varer en stund siden ddr3 også er ganske nytt. ok, da bør du kjøpe directx 11 kort hvis den skal vare 3-4 år. også burde du heller bruke 1 time og 300,- på kjøler - på å sette deg inn i "oc'ing, så sparer du 2k,
hYLeAPe Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Jeg støtter overnevnte forslag med å endre prosessorvalget til i7 920. Denne vil yte svært likt som 940 og koster mye mindre. Enkelt og greit mye mer for pengene. Ellers hadde det kansje vært tøft å prøvd seg med en SSD-løsning? For eksempel to slike i RAID0 er en vannvittig løsning! Lykke til med pc kjøp
skitra Skrevet 30. april 2009 Forfatter Skrevet 30. april 2009 Vel vel.. Den første fungerer fremdeles ikke. Uansett, som Evolut1on nevner så vil nok 920 fungere meget bra, selv uten klokk, men du sier ingenting om budsjett eller hvor seriøs spilling du ser for deg. Heller ikke hvilken oppløsning du tenker å kjøre i. Med mindre du har ubegrensede midler så vil jeg anbefale deg å tenke litt på overnevnte før du kjøper noe du sjelden eller aldri vil få bruk for. Jeg tenkte meg en syk spille pc til maks 17000 kr . har lyst på pc som er superbra i hvertfall 3-4 år. og siden i7 er helt nytt så tenkte jeg å kjøpe den nest beste så den varer en stund siden ddr3 også er ganske nytt. ok, da bør du kjøpe directx 11 kort hvis den skal vare 3-4 år. også burde du heller bruke 1 time og 300,- på kjøler - på å sette deg inn i "oc'ing, så sparer du 2k, XD, directx 11. trodde ikke det var kommet ut ennå Jeg støtter overnevnte forslag med å endre prosessorvalget til i7 920. Denne vil yte svært likt som 940 og koster mye mindre. Enkelt og greit mye mer for pengene. Ellers hadde det kansje vært tøft å prøvd seg med en SSD-løsning? For eksempel to slike i RAID0 er en vannvittig løsning! Lykke til med pc kjøp det i RAIDO er veldig bra forslag men kansje litt overpriset , selvom jeg sa 17000 så mente jeg ikke så syyyyk hastighet
larsingedude Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Vel vel.. Den første fungerer fremdeles ikke. Uansett, som Evolut1on nevner så vil nok 920 fungere meget bra, selv uten klokk, men du sier ingenting om budsjett eller hvor seriøs spilling du ser for deg. Heller ikke hvilken oppløsning du tenker å kjøre i. Med mindre du har ubegrensede midler så vil jeg anbefale deg å tenke litt på overnevnte før du kjøper noe du sjelden eller aldri vil få bruk for. Jeg tenkte meg en syk spille pc til maks 17000 kr . har lyst på pc som er superbra i hvertfall 3-4 år. og siden i7 er helt nytt så tenkte jeg å kjøpe den nest beste så den varer en stund siden ddr3 også er ganske nytt. ok, da bør du kjøpe directx 11 kort hvis den skal vare 3-4 år. også burde du heller bruke 1 time og 300,- på kjøler - på å sette deg inn i "oc'ing, så sparer du 2k, XD, directx 11. trodde ikke det var kommet ut ennå Jeg støtter overnevnte forslag med å endre prosessorvalget til i7 920. Denne vil yte svært likt som 940 og koster mye mindre. Enkelt og greit mye mer for pengene. Ellers hadde det kansje vært tøft å prøvd seg med en SSD-løsning? For eksempel to slike i RAID0 er en vannvittig løsning! Lykke til med pc kjøp det i RAIDO er veldig bra forslag men kansje litt overpriset , selvom jeg sa 17000 så mente jeg ikke så syyyyk hastighet nei, men dx 11 kommer iløpet av sommeren, og uten ett dx11 kort vil ikke pcn vare i 3-4 år
Skrujernet Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Bytt ut skjermkortet senere, så kjøper du et gtx 285 nå Så bytter du om 1-2,5 år. 2 ssd i raid hadde sikkert vært digg
skitra Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 Vel vel.. Den første fungerer fremdeles ikke. Uansett, som Evolut1on nevner så vil nok 920 fungere meget bra, selv uten klokk, men du sier ingenting om budsjett eller hvor seriøs spilling du ser for deg. Heller ikke hvilken oppløsning du tenker å kjøre i. Med mindre du har ubegrensede midler så vil jeg anbefale deg å tenke litt på overnevnte før du kjøper noe du sjelden eller aldri vil få bruk for. Jeg tenkte meg en syk spille pc til maks 17000 kr . har lyst på pc som er superbra i hvertfall 3-4 år. og siden i7 er helt nytt så tenkte jeg å kjøpe den nest beste så den varer en stund siden ddr3 også er ganske nytt. ok, da bør du kjøpe directx 11 kort hvis den skal vare 3-4 år. også burde du heller bruke 1 time og 300,- på kjøler - på å sette deg inn i "oc'ing, så sparer du 2k, XD, directx 11. trodde ikke det var kommet ut ennå Jeg støtter overnevnte forslag med å endre prosessorvalget til i7 920. Denne vil yte svært likt som 940 og koster mye mindre. Enkelt og greit mye mer for pengene. Ellers hadde det kansje vært tøft å prøvd seg med en SSD-løsning? For eksempel to slike i RAID0 er en vannvittig løsning! Lykke til med pc kjøp det i RAIDO er veldig bra forslag men kansje litt overpriset , selvom jeg sa 17000 så mente jeg ikke så syyyyk hastighet nei, men dx 11 kommer iløpet av sommeren, og uten ett dx11 kort vil ikke pcn vare i 3-4 år når vil det komme ca?, hadde vært fint å få et sånt.
skitra Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 Bytt ut skjermkortet senere, så kjøper du et gtx 285 nå Så bytter du om 1-2,5 år. 2 ssd i raid hadde sikkert vært digg tror nok jeg kommer til å kjøpe meg skjermkort nå ja, og heller oppgradere senere. er også veldig fristet til å kjøpe de RAIDO harddiskene, men tror ikke jeg trenger dem egentlig. gamle pc-en min har jeg hatt i 3 år og harddisken på den funker fett ennå, så jeg tror ikke det er trang for så syyyk harddisk, siden jeg skal flytte over den harddisken jeg allerede har og i tillegg skaffe meg en ny på 1tb og 4,2 ms beregningstid.
skitra Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Skrevet 2. mai 2009 Vel, takk for all hjelp. det har virkelig fått meg til å ta i bruk noen nye synspunkt, og nå som jeg har fått den hjelpen jeg trenger så slutter jeg å svare, hade .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå