Gå til innhold

Ny Bærbar PC - 5-6k


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg må ha en ny PC, men har ett par spørsmål først som jeg håper noen kan svare på.

 

Aller først.

Det finnes så utrolig mange å velge mellom. Jeg har medium greie på PC, så jeg har noen preferanser. Først tenkte jeg, Acer eller HP. Helt automatisk egentlig. Så spurte jeg en kollega her som fast holder med Dell. Dette fordi de tydligvis tester all maskinvare før den sendes ut. Er det slik at Dell er en gjennomsnittelig bedre PC?

 

 

PC-en vil bli brukt til vanlig surfing, lett bilde- og videobehandlig, pluss film og litt lett gaming. Denne skal også brukes i forelesninger, så lite støy og en lettvekter vil bli prioritert. Tenker å satse på en 15,4 skjerm.

 

Jeg skal kjøpe på nett.

Noen som har erfaring fra noen av nettbutikkene? Hvem skal jeg kjøpe fra?

Komplett, PS, MPX....osv. Jeg har også planer om å kjøpe på avbetaling, noen grunker per mnd. Finnes det noen forskjeller på avtalene de forskjellige nettbutikken har på dette?

Hvem har best tilbud på dette? Erfaringer?

 

Også. Jeg har vært XP-fan i mange år. Har av prinsipp aldri vært borti Vista. Nå kommer jo Win7 snart, som jeg er veldig hypp på å prøve ut. På hvilket tidspunkt vil jeg ha mulighet til å kjøpe en PC med Win7? Er det verdt å vente?

 

Håper noen kan hjelpe meg med disse spørsmålene:)

Ha en fortsatt strålende dag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, jeg så denne, men føler den blir for "billig".

Det er vell en grunn til at den er såpass billig også(?)

 

Jeg vil ha mest mulig PC for 5-6k. Er det slik at denne PC-en er like god som en annen pc i litt høyere prisklasse?

Endret av kaoset
Lenke til kommentar

Dersom du er ute etter erfaringer hadde det vel vært best å plassere den i "Datamaskiner" forumet?

Det er lite vits i å vente på Win7, det er da bare å installere det når det kommer ut, eller installere beta / RC.

Når det kommer til Fujitsu Siemens så har jeg ingenting annet enn positive erfaringer, har en bærbar PC fra Fujitsu og er storfornøyd. Kundeservice er heller ingenting å klage på.

Servicetiden er kort. Tror du hadde blitt fornøyd med den. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...