Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hjelp meg overtale morra mi! Del2


Anbefalte innlegg

får å lese Del en trykk Her

 

mye har skjed .. nå er det 3 biler som er aktuelle

 

Lexus IS200 (jeg fikk som jeg ville)

Mercedes C200 (å gud for en kjedelig bil)

BMW 320i (ikke sikkert det blir 320i men mest sansynlig)

 

hun vil også ha en Mercedes CLK200 Cab .. men den er litt langt ute

 

Jeg vil ha IS200 ... og det vil morra mi også .. men den stor grunnen hu er i tvil er pga hu ble sliten i foten når hu prøvekjørte pga at rattet ikke er justerbart og settet er litt ukomfortabelt..

men jeg MÅ ha den ..

jeg kan ikke godta å kjøre rundt i en Mercedes eller BMW som det finnes 100.000 av fra før ..

noen som har noen gode idéer? hvordan overtale hun?

Noen som vet hvor mye det koster for nye setter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart du må gå for Lexus`en. Hvilke andre merker er det som kommer og henter og bringer bilen til Dere når den skal på service? Eget dekkhotell tilbyr de også.

Men seriøst, trodde det var regulerbart ratt på el Lexus?

Sete er bare en tilvenningssak, hvis ikke går det vel an å få forhandleren til å bytte sete for en billig penge.

Og ikke minst kvalitetsmessig er Lexus/Toyota mer holdbart.

Får sikkert en haug av BMW eiere på nakken nå, men det er en grunn til at folk selger BMW`ene når de har gått rundt 100 000 km...

Dessuten er Lexus mye råere... :D

Si ifra hva det blir etterhvert da!

Lenke til kommentar
Få mora di til å kjøpe recaro sports seter, senkesett og trimsett til den!! Hvis du får den da... Blir mye bedre å kjøre da!!

Nei ikke talom at den blir bedre å kjøre om du setter i nye sportseter + senkesett + trimmesett. Forresten så mister du nybilgarantien om du trimmer motoren, er jo en sekser og ca 150Hk i den lexsusen.

Er sportslig nok den bilen vil eg nå si, skal du ha mere komfor må du opp en klasse, du må kjøpe lexus 300 for å få bedre komfor.

Lenke til kommentar
ifølge selgene hos lexus i oslo så er det bare og bare motoren (+ bremsene) som er bedre i Is300 ..  

kort sagt bilene er identiske utenom motoren

 

PS: det er 155HK ikke 150  :p

Ok men da er det noen sinsykt dyre bremser? IS200 koster fra 350000 og IS 300 590000.

Så den kjøper eg ikke, har dere prøvd IS 300. Hos toyota forhandleren her sa de at IS 200 har sportslige kjøreegenskaper.

Og til den prisen kunne eg og kjøpe en camry, som ikke er sportlig. Liker ikke å kjøre biler uten fjøringer/myke dempere :lol: Og det vet guttene hos toyota :yes:

Lenke til kommentar

Er ikke LS300 mer annerledes en motoren og bremsene?

LS300 koster jo nesten det dobbelte av LS200! Er det ikke forskjell på karosseri eller plass heller?

 

Over til "hoved topic"

 

Gå for lexusen, og det må jo være mulig å bytte seter i den, så lenge det går i en 97 model Ford Mondeo (en jeg kjenner gjorde det, recaro forresten ;))

Lenke til kommentar

LS200 og LS300 eksisterer ikke ..

LS430 er den eneste som finnes av LS .. (Lexus sitt "flaggskip")

 

dere må tenke før dere skriver .. bilen vi skal ha heter IS!

 

og ja jeg vil ha den .. men det er ikke mitt valg .. orginalt hadde jeg noe å si siden jeg skulle betale halvparten .. men nå skal morra mi kjøpe elene ..

og jeg trenger ikke lese 100 poater om at vi burde ta den .. ..

jeg vet det .. morra mi vet det (nesten)

jeg vil ha gode arrgumenter for å ta den!

Lenke til kommentar

Triste nyheter .. det blir IKKE lexus ..

 

morrami var på et møte på jobb .. der snakket hu med fok .. han ene der hadde vist hett en Lexus IS200 som en elsket mer enn noe annet .. men han måtte bytte .. pga den er et hælvete på vinteren ..

setter seg vist fast på 1.2.3 ..

bakhjulstrekk og sterkmotor + Vinter = ikke bra

 

de blir det mest sannsynlig en C200 kompressor

Lenke til kommentar

Mercedes C200 har jo bakhjulstrekk den og, så den er like dårlig på vinterføre som lexusen vil jeg tru...

 

Sjøl har vi en Bmw 5 serie, bakhjulstrekk, den er ikke så galen om vinteren den, men den kan bli litt uvant for folk som er vant med forhjulstrekk....

 

Få mora de til å prate med de Lexus folka og spørre om vinterføre, Lexus er jo den mest geniale av alternativene du har her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...