Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Opplevde et mareritt i Gøteborg,sliter med å komme over det..


Gjest Guest_Janne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Janne_*

Jeg opplevde for drøye 2 måneder siden et mareritt som få kan tenke seg.Jeg dro til Gøteborg en helg for å selge produkter for firmaet jeg jobber i.Jeg hadde fått låne bankkortet til søsteren min den helga.Da jeg skulle ut på byen så skulle jeg betale for en drink i baren og bartenderen så på kortet og så at det ikke var mitt.Han kontaktet dørvakten som trodde jeg hadde stjålet kortet og kontaktet polititet.Jeg forklarte at jeg hadde lånt det av min søster,men politiet ville ikke høre på meg.De sa de skulle sjekke det opp,men hadde ikke kapasitet før morgenen etter og at jeg måtte overnatte på politistasjonen til da.Jeg var på gråten men ingenting hjalp.På politistasjonen måtte jeg ta av meg støvlettene,jeg forklarte dem at jeg hadde lett for å fryse på føttene og at det kom til å bli kaldt siden jeg bare hadde på meg tynne nylonstrømpebukser under olabuksa.Det brydde de seg ikke om og det var mitt problem.Marerittet var at jeg skulle dele celle med en kvinne som hadde drukket for mye,hun var liten,kraftig, agressiv og var barbert helt kort på hodet.Hun var lavere enn meg,men jeg var livredd henne.Hun sa at hun eide meg og jeg måttte gjøre som hun sa hvis ikke skulle jeg få juling.Hun ba meg sitte inntil veggen med beina fra hverandre,så la hun seg mellom beina mine og presset hodet sitt mot magen min slik at jeg skulle prompe.Jeg kom ingen vei og jeg ropte om hjelp men vakten bare lo av det.Jeg gråt hele tiden mens hun presset hodet sitt mot magen min,det var kjempekkelt og jeg torde ikke gjøre noe mot det,jeg var livredd.Hun holdt på slik hele natten å plage meg slik,hun nektet meg å tisse,og presset hodet sitt mot blæren min for å erte meg og det gjorde så vondt at jeg gråt flere ganger.Hun sa at hun ville at jeg skulle huske henne,så hun løftet foten min og laget et bitemerke under hælen min gjennom nylonstrømpa og det gjorde vondt men hun holdt meg fast ved å ligge oppå meg.Jeg slapp ut dagen etter med den forklaringen at det var en misforståelse,ingenting annet.Nå sliter jeg enormt etter denne hendelsen,jeg får ikke sovet om nettene,jeg har vanskeligheter med å stole på folk.Hva skal jeg gjøre?Noen om har vært ilignende situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var det at du fikk låne kortet til søstra di med i marerittet? Eller begynte marerittet i fengselet?

Jeg måtte le litt da jeg fikk høre historien din (kan detta være seriøst?). Men hvis du har hatt problemer med dette og det ikke er troll, ville jeg vurdert og dratt til lege

Lenke til kommentar

Vannvittig historie. Kanskje det kunne vært lurt og ta dette til politiet, de kan sikkert se nærmere på saken, og eventuellt fått tatt opp de kritikkverdige forholda du beskriver i det svenske fengselet.

Hvis du sliter veldig med denne hendelsen kunne det også vært smart og oppsøkt psykiater / psykolog og fått luftet de verste følelsene.

Endret av Northern_Comfort
Lenke til kommentar
Høres ikke ut som en artig opplevelse, nei.

 

 

Hvor gammel er du, TS?

 

Jeg er 35 år.Og dette er ingen spøk!

Jeg sliter seriøst med dette og jeg skrev ikke dette innlegget for å fonøye andre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...