frewrik Skrevet 1. oktober 2001 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2001 Vet noen hva jeg skal skrive under Vis - Mappealternativer - Filtyper - URL-adresse: MailTo-protokoll - rediger? Mailen skal åpnes i Outlook Express, nå åpnet bare programmet, det sender ikke mail når jeg klikker på en emailadresse i IE. Har bare skrevet inn c:programfileroutlook expressmsimn.exe der nå, da åpnes bare programmet. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 12. oktober 2001 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2001 -> Vis - Mappealternativer - Filtyper - URL-adresse: MailTo-protokoll - rediger <- Fant ikke ut hva du åpner... hverken Vis i IExplorer/ OExpress har man dine alternativer. Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 12. oktober 2001 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2001 sjekk http://home.no.net/frbor/problem/problem1.gif og http://home.no.net/frbor/problem/problem1.gif (det ble stygge bilder). Hva skal jeg skrive? Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 12. oktober 2001 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2001 Ser hvor du er nå - men jeg har ikke din ikontype der ( men samme tekst ). Kan det være du har satt Office Outlook som din e-post by default, og haket for ' min server krever sikker godkjenning ' - eller satt sikkerhetsnivået for høyt ? sjekk i Verktøy/ Alt.f.internett/ Tilkoblinger/ Innstillinger og fjern haken for 'identifiser innst. automatisk' ( hvis du ikke bruker proxy )... Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 12. oktober 2001 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2001 Den var ikke haket av. Det kan ha samenheng med at IE spør om den skal være fast nettleser hver jævla gang jeg restarter PC-en , selv om jeg klikker ja hver gang.... Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 12. oktober 2001 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2001 btw, under internettinstillinger kan man ikke velge noe som helst standard email program.. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 12. oktober 2001 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2001 Quote: On 2001-10-12 19:18, frewrik skrev:btw, under internettinstillinger kan man ikke velge noe som helst standard email program.. Hvis du høyreklikker IE-ikonet på skrivebordet, velger Egenskaper og dernest fanebladet Programmer, skal du kunne gjøre det der. Du kan også sette OE som standard under Tools -> Options -> General (vet ikke hvordan de har oversatt det til norsk)... Eivind. [ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2001-10-12 20:06 ] Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 13. oktober 2001 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2001 Det er det som er problemet mitt! Det går ikke ann å velge noen som helst programmer der! Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 13. oktober 2001 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2001 Virker ikke "Make Default" under Tools -> Options -> General i Outlook Express heller? Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 13. oktober 2001 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2001 Quote: On 2001-10-01 10:53, frewrik skrev:Mailen skal åpnes i Outlook Express, nå åpnet bare programmet, det sender ikke mail når jeg klikker på en emailadresse i IE. Har bare skrevet inn c:programfileroutlook expressmsimn.exe der nå, da åpnes bare programmet.Noen som har vært borti dette? Kom på noe annet... Hva om du skriver C:ProgramfilerOutlook Expressmsimn.exe" /mailurl:%1 ?? Virker det? Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 14. oktober 2001 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2001 Nå fungerte det igjen! Takk! Vet du forresten hvorfor IE spør om å være standard hver eneste gang ejg har restartet maskinen? Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 14. oktober 2001 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2001 Under fliken 'programmer' i tools/ alternativer for internett ( win98 SE ) er en boks for dette. ( ellers vil valget ditt være midlertidig ) Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 14. oktober 2001 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2001 Alt som det skal være der. Fremdeles ikke helt OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå