Gå til innhold

Scar Tissue - Hvor kan jeg finne den?


Anbefalte innlegg

Har lyst å kjøpe Anthony Kiedis fra red Hot Chili Peppers bok "Scar Tissue", men vet ikke hvor jeg kan få tak i den...

Jeg har såklart googlet boktittelen, men da kommer det bare opp utenlandske sider... Noen nettsider dere kan anbefale? Noen norske butikker eller nettbutikker jeg kan sjekke ut om de har den boka?

 

Håper det er hjelp å få ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lyst å kjøpe Anthony Kiedis fra red Hot Chili Peppers bok "Scar Tissue", men vet ikke hvor jeg kan få tak i den...

Jeg har såklart googlet boktittelen, men da kommer det bare opp utenlandske sider... Noen nettsider dere kan anbefale? Noen norske butikker eller nettbutikker jeg kan sjekke ut om de har den boka?

 

Håper det er hjelp å få ;)

 

Play.com har den til £7.49 i ein Pocketutgave.

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen :)

 

Men hvor av de to stedene vil dere anbefale at jeg kjøper den? Hvor blir det billigst, med tanke på frakt og sånn?

Også ser jeg at på bokkilden har de fire versjoner av boka... en til 110, en til 143, en til 200 og en til 240... Hva er forskjellen på disse?

Lenke til kommentar

Dei to dyraste er innbundne, dei to billegaste er paperback. Den til 143kr er det som vert kalla «trade paperback» trur eg, den er fysisk større enn pocketbøker (23x15cm står det), og det er kanskje brukt noko finare papir. Vil tippe at den til 110kr er vanleg pocket.

 

Kjøper du den til 110kr på Bokkilden, og nøyer deg med B-post, vert prisen med frakt 129kr. (Kjøper du andre varer, slik at prisen overstiger 198kr, vert frakta gratis.)

 

Play.com har gratis frakt står det, so då vert prisen ca. 75kr. Ein god del billegare enn Bokkilden med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...