Gå til innhold

Hjelp til å se over to pcer (8000)


Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe pc til to kompisser, kan noen se kjapt gjennom å se at alt passer og eventuelt komme med forslag til forbedringer. Ingen av pcene skal koste mer enn (ca) 8000 kr og begge har skjerm, tastatur, mus osv...

 

Begge pcen skal brukes til tunge 3d-spill og den som heter fredrik skal brukes til redigering av film (quadcore?)

 

Phillip

Fredrik

 

 

Takk på forhånd

 

zaqqoZeq

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en grunn til at PC'ene har forskjellige hovedkort, og at den ene mangler PSU? :)

 

Ser ut som to veldig gode oppsett til sitt bruk, spør du meg, men jeg ville nok ikke brukt nesten 2000kr på et kabinett når hele PC'en ikke koster mer enn 8k, men hver sin smak.

 

I tillegg er det vel kjedlig for Fredrik å få en 750gb harddisk, når samme harddisken med 1tb lagring bare koster 80kr mer? :)

Lenke til kommentar
Er det en grunn til at PC'ene har forskjellige hovedkort, og at den ene mangler PSU? :)

 

Ser ut som to veldig gode oppsett til sitt bruk, spør du meg, men jeg ville nok ikke brukt nesten 2000kr på et kabinett når hele PC'en ikke koster mer enn 8k, men hver sin smak.

 

I tillegg er det vel kjedlig for Fredrik å få en 750gb harddisk, når samme harddisken med 1tb lagring bare koster 80kr mer? :)

 

Det følger med en psu til det kabinettet ;)

Takk for tipset med hardisken

Endret av zaqqoZeq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...