Gå til innhold

The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena - Selges ikke i vanlige butikker?


Anbefalte innlegg

Jeg så veldig fram til spillet The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, og var fast bestemt på å kjøpe det på Platekompaniet (i Ski) i dag; både fordi det er en butikk med greie priser, og fordi jeg hadde en tilgodelapp der. Spillet kom ut på fredag, og siden jeg ikke fant det i hyllene, regnet jeg med at det hadde blitt litt forsinka. Men da jeg spurte i kassa om når det kom, fikk jeg beskjed om at det ikke var bestilt til butikken i det hele tatt! Trodde dette spillet skulle selges temmelig nøyaktig over alt (det har jo fått mye omtale, bl.a. på Gamer.no og Gamereactor).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så det på Spaceworld (trondheim) igår, tror det var versioner for både PC og konsoll i hyllen.

Dette kan jo tyde på at Platekompaniet er den eneste kjeden som ikke vil selge det! Fikk vite istad at en kamerat hadde sett det på EB Games (også i Ski). Noen som kan bekrefte at Platekompaniet ikke har spillet; det høres temmelig rart ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...