Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjrælighet, står fast, veit ikke hva jeg skal gjøre:( by the way veldig lang)


Anbefalte innlegg

Om det finnes en vennefelle eller ikke kan jo diskuteres.. jeg er jente selv, og mener at den egentlig ikke finnes. Om unnskyldningene våre er noe lignende av: jeg vil ikke miste deg som venn/blitt vant til å bare være venner/ser ikke på deg som noe mer enn en fantastisk venn...er det som regel av andre årsaker at det er slik.

eks. gutten har en eller flere "egenskaper" som jenta ikke ser etter i en kjæreste, men i en venn.

hvis man bare blir venner, og ikke kjærester (in the first place), så er som regel ikke jenta intr. i noe mer heller.

 

for meg er det iallfall slik at jeg blir kjent med gutter på to forskjellige måter.. de som er potensielle kjærester, og de som er potensielle venner. man snakker ofte om forskjellige ting, og oppfører seg annerledes mot hverandre med tanke på kroppskontakt og flørting.

 

edit: må beklage et litt rotete innlegg

 

du burde be henne og ut og hinte litt om at du intr. da ser du lett hvor landet ligger. om hun sier ja, men ikke møter opp, er a bare å glemme uansett :no:

men hvorfor gjør jenter det? at de sier ja til en ting men når du ikke har lyst til det slev. ja hvis de tenker på å liksom ikke såre oss er det helt feil, jeg blir mer såra av at når ikke person møter opp å lar meg tro at hun vil møte opp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de gjør det for å ikke såre ja / for å ikke avslå personen face to face, fordi de mener det er en flau situasjon.

 

men det at jenter har sagt de skal komme, for så å ikke møte opp uten å ha sagt ifra, har jeg ikke vært borti.

det har jeg merka, og jeg ble ikke sur bare jælva skuffa. som jeg sa jeg snakka jo ikke med hun på en uke det var hun osm først starta igjen med å prate

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...