Gå til innhold

Original CD som ikke funker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Etter å ha spillt BF 2142 i flere måneder nå, så fungerer ikke cd'n min i det hele tatt.

Under oppstarten, så sier de at jeg må være sikker på om cd'n er inni. cd'n er veldig ripete, men det har jo fungert hele tiden, fram til nå!

Noen tips? eller bare kjøpe nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Etter å ha spillt BF 2142 i flere måneder nå, så fungerer ikke cd'n min i det hele tatt.

Under oppstarten, så sier de at jeg må være sikker på om cd'n er inni. cd'n er veldig ripete, men det har jo fungert hele tiden, fram til nå!

Noen tips? eller bare kjøpe nytt?

Du kan jo eventuelt se om du for tak i en crack da...

Skrevet (endret)
Vil helst ikke ha crack. å så har jeg lest på forum at det ikke finnes crack til patch 1.5

Ok... men det koster jo ikke så mye lenger da... du får det vill til rett rundt 100-lappen hvir jeg ikke tar feil

129,- på EA Store

Endret av ArneAustenaa
Skrevet
er jo bare installere spillet på nytt men ikke patche til 1.5 hvis ikke noen cracker funker

Men hvis han ikke har 1.5 patchen så kan han vell ikke spille online hvis han gjør det?

Skrevet
er jo bare installere spillet på nytt men ikke patche til 1.5 hvis ikke noen cracker funker

Men hvis han ikke har 1.5 patchen så kan han vell ikke spille online hvis han gjør det?

bare å patche til 1.4, sikkert flere online som har den og ikke 1.5

Skrevet
man kan ikke spille online uansett om man har crack..

Jeg har cd'n framfor meg. å jeg MÅ spille :p

men neida..!

joda, siden cracken jeg sikter til er kun en no-cd, det bare gjør at du ikke trenger CDen for å starte spillet. Jeg bruker en NO-CD crack til mitt BF2 siden jeg ikke gidder å finne fram CDen hele tiden.

kan eventuelt også bare laste ned ett image og emulere, slik at maskinen TROR CDen står i

Skrevet

Da har jeg prøvd dette med Image.. jeg får startet spillet.. men nå kommer meldinga om at jeg ikke er tilkoblet på internett.. å jeg får ikke spilt offline heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...