redsword Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Hei. Etter å ha spillt BF 2142 i flere måneder nå, så fungerer ikke cd'n min i det hele tatt. Under oppstarten, så sier de at jeg må være sikker på om cd'n er inni. cd'n er veldig ripete, men det har jo fungert hele tiden, fram til nå! Noen tips? eller bare kjøpe nytt?
MrAvionics Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Hei. Etter å ha spillt BF 2142 i flere måneder nå, så fungerer ikke cd'n min i det hele tatt.Under oppstarten, så sier de at jeg må være sikker på om cd'n er inni. cd'n er veldig ripete, men det har jo fungert hele tiden, fram til nå! Noen tips? eller bare kjøpe nytt? Du kan jo eventuelt se om du for tak i en crack da...
redsword Skrevet 24. april 2009 Forfatter Skrevet 24. april 2009 Vil helst ikke ha crack. å så har jeg lest på forum at det ikke finnes crack til patch 1.5
MrAvionics Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 (endret) Vil helst ikke ha crack. å så har jeg lest på forum at det ikke finnes crack til patch 1.5 Ok... men det koster jo ikke så mye lenger da... du får det vill til rett rundt 100-lappen hvir jeg ikke tar feil 129,- på EA Store Endret 24. april 2009 av ArneAustenaa
ukjentbrukergitt Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 (endret) Sjekk på megagames.com, under kategorien game fixes. men ny CD får du ikke. er jo bare installere spillet på nytt men ikke patche til 1.5 hvis ikke noen cracker funker Endret 24. april 2009 av simster
MrAvionics Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 er jo bare installere spillet på nytt men ikke patche til 1.5 hvis ikke noen cracker funker Men hvis han ikke har 1.5 patchen så kan han vell ikke spille online hvis han gjør det?
ukjentbrukergitt Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 er jo bare installere spillet på nytt men ikke patche til 1.5 hvis ikke noen cracker funker Men hvis han ikke har 1.5 patchen så kan han vell ikke spille online hvis han gjør det? bare å patche til 1.4, sikkert flere online som har den og ikke 1.5
redsword Skrevet 24. april 2009 Forfatter Skrevet 24. april 2009 man kan ikke spille online uansett om man har crack.. Jeg har cd'n framfor meg. å jeg MÅ spille men neida..!
ukjentbrukergitt Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 man kan ikke spille online uansett om man har crack.. Jeg har cd'n framfor meg. å jeg MÅ spille men neida..! joda, siden cracken jeg sikter til er kun en no-cd, det bare gjør at du ikke trenger CDen for å starte spillet. Jeg bruker en NO-CD crack til mitt BF2 siden jeg ikke gidder å finne fram CDen hele tiden. kan eventuelt også bare laste ned ett image og emulere, slik at maskinen TROR CDen står i
redsword Skrevet 24. april 2009 Forfatter Skrevet 24. april 2009 men det finnes jo ikke crack til 1.5 patchen!
ukjentbrukergitt Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 poenget mitt var: jo man kan spille online med en no-cd crack. uansett, last ned et image og vips ferdig. http://lmgtfy.com/?q=BF2142+image+torrent+download
redsword Skrevet 24. april 2009 Forfatter Skrevet 24. april 2009 Da har jeg prøvd dette med Image.. jeg får startet spillet.. men nå kommer meldinga om at jeg ikke er tilkoblet på internett.. å jeg får ikke spilt offline heller.
ukjentbrukergitt Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 da vet ikke jeg. prøve med annet image? :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå