Gå til innhold

[LOTRO]Warden! noe for en hver som liker en utfordring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min warden er nå lvl 60 og jeg digger han, er en class og anbefale for alle som liker heftig og intens action, tanking, evt. boss(kick-ass mob) soloing og combo-attacks!

Wardens er off-tanks(Assisterende tank)som fungerer veldig bra solo, ved hjelp av gambits(kombinasjoner) utgjør wardens, self-heal, buff, dmg og det buffs. Warden er også en utmerket solo class når det kommer til og sløye store slemme beist og har mange muligheter. Wardens bruker:

-Medium Armour

-Shield

-Spear

-Javelin(kaste-spyd)

anbefaler alle og prøve, dette er en class for deg som liker en utfording, for warden krever hukommelse, med hele 37 forskjellige gambit combo's!

Noen Spørsmål? noe jeg glemte og si? føy på! :D

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når fikk du en lvl 60 warden? :dontgetit:

Warden er veldig flink til å overleve, så du trenger ikke grupper i så stor grad som de fleste andre klasser. Med litt intens spilling skal det ikke så lenge til før man har havnet høyt oppe i level. Min Warden har nådd lvl 39 på ca en uke. ;)

Elsker denne klassen. Men for å kommentere litt har vi riktignok veldig mange gambiter, men hvor mange trenger man egentlig å huske? De som starter med rødt gir mer skade, de som starter med grønn gir oss helse og de som starter med gul øker threat. Husker man de tre er man på god vei allerede, og gjør man det ikke burde man spille en annen klasse. ;)

• 5 uker senere...
Skrevet (endret)

Noe av det jeg liker MINST med warden er at det tar 1000 år å drepe mobs ..

Selvfølgelig overlever du, man tåler jo dritmye, men tærer litt på tålmodigheten f.eks i en instance der det er en del mobs å drepe.. Ellers er warden kjempemorsomt! :D

Litt synd at min subscription har gått ut, og har absolutt ikke penger til å kjøpe nytt.. Dessuten tror jeg ikke det er noen butikker i nærheten som gidder å ha det på lager :(

Savner det så utrolig nå!

Endret av Doppe
  • 3 uker senere...
Skrevet

Har selv en Warden på lvl 60,, og digger denne helt!! litt forskjellig fra huntern hvor det er bare punche swift bow og penetrating shot om hverandre :p

de kalles offtanks, men har merket at de funker flotters som maintanks også.. har tanket alle radiance instancene (med unnak Gurvand i DD=)

Den aller artigste instancen og tanke må jeg si er 16th hall.. ned trappene der og inn i de rommene er det dritt skøy å bare pulle nesten hele rommet og blaste på med aoe agro skills og self heals :p hehe. er litt fan av resolution..hehe

Artig Class!! Anbefales!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jepp, akkurat nå er det en mye bedre aggro-drawer enn guardian og champ, jeg var main-tank under en watcher og vi wipet på rundt 100k, det vil si: ikke ubrukelig!! :D

og til deg som sier at det er tulleclass, det heter ikke plate på lotro, det er wow, warden er spillets defo beste class, så hold det teite WoW kommentarene dine for deg selv pls....

Spill warden og kos dere folkens! :D

bare og føye til spørsmål

Skrevet
Når fikk du en lvl 60 warden? :dontgetit:

Warden er veldig flink til å overleve, så du trenger ikke grupper i så stor grad som de fleste andre klasser. Med litt intens spilling skal det ikke så lenge til før man har havnet høyt oppe i level. Min Warden har nådd lvl 39 på ca en uke. ;)

Elsker denne klassen. Men for å kommentere litt har vi riktignok veldig mange gambiter, men hvor mange trenger man egentlig å huske? De som starter med rødt gir mer skade, de som starter med grønn gir oss helse og de som starter med gul øker threat. Husker man de tre er man på god vei allerede, og gjør man det ikke burde man spille en annen klasse. ;)

sant nok, bi trenger egentlig bare huske de vi foretrekker, men spiller du denne classen mye så kan du få elefant gener :)

Skrevet

Har nådd lvl 47 med min kjære Warden, og jeg står for det jeg sa. Det er sykt mange gambiter, men hvor mange trenger man egentlig? Jeg klarer meg fint med noen få, og jeg spiller både solo og i grupper. Selv foretrekker jeg potions i stedet for self-heal når jeg spiller solo fordi det går mye raskere, og jeg kan fokusere mer på offensiven. I grupper fokuserer jeg stort sett utelukkende på offensiv, men hjelper healeren ved self-heal og resten av gruppen med warcry og så videre for å få aggro. Dette gjør jeg stort sett når noen begynner å bli veldig skadet, da jeg ser meg selv som en badass hunter i stedet for en dårlig guardian. :p

Til deg som sier det tar lang tid å drepe fiender: Warden er kanskje ikke den som dreper raskest, men alle klassene har sine fordeler og ulemper. Dessuten må du selvsagt ikke glemme at du har en javelin også som kan gjøre ganske mye skade fra avstand, og du kan kaste den mens du løper. Selv bruker jeg å kaste den piercing-greia for å redusere armoren mens jeg løper mot en fiende og fyrer løs med rød, grønn, gul, rød gambiten (husker ikke hva den heter). Ikke mye overlever det. :)

Skrevet
Til deg som sier det tar lang tid å drepe fiender: Warden er kanskje ikke den som dreper raskest, men alle klassene har sine fordeler og ulemper. Dessuten må du selvsagt ikke glemme at du har en javelin også som kan gjøre ganske mye skade fra avstand, og du kan kaste den mens du løper. Selv bruker jeg å kaste den piercing-greia for å redusere armoren mens jeg løper mot en fiende og fyrer løs med rød, grønn, gul, rød gambiten (husker ikke hva den heter). Ikke mye overlever det. :)

Selvfølgelig har de både ulemper og fordeler, men når du som en lvl 60 warden tar omtrent 50-100 damage på autoattack, da blir du lett oppgitt :)

Skrevet

Nå skal jo ikke tank klassene være de som dreper kjappest men være de som overlever mest, men wardens ligger ganske godt an iforhold til guardians slik jeg ser det og vi kan gjøre en ganske god skade hvis vi vill.

For å huske gambitsene kan du skrive ut et ark med de forskjellige, vet om ulike sider som har lagt opp til dette så bare spør hvis du trenger det. Eller hvis du spiller på den ofte nok så husker du nok hva du må trykke på å få opp den gambiten du trenger/vil ha.

Wardens er geniale tanker så lenge det er en god spiller som styrer den, dette gjelder såvidt for alle klasser uansett men er mye letter å oppdage på tank klassene. Men når du ser i LFF kanalene at folk trenger guardians for å gjøre tankingen merker jeg at jeg blir irritert xD Er bare tull at guardians kan gjøre en mye bedre jobb o de vanskligere instances (DD, kanskje watcher har bare fått tanket ham i ett min ettersom guardian døde.. eller halls of crafting) Wardens er klassifisert som tanks, ikke offtanks!

Skrevet (endret)

Warden kan nok gjøre ganske bra skade på en enkel fiende. Jeg sloss mot en fiende av samme level som meg (51), og kampen foregikk omtrent slik:

Ambush -> grei nok skade, men bruker den mest for stun.

Shield Piercer -> meget grei skade og reduserer sjansen hans for å blokke.

Critical Strike -> Som navnet sier, meget bra skade.

Den Legendary-greia hvor vi kan kaste javelin gjennom ti fiender på en gang.

Fienden våkna.

Mighty Blow

Fienden prøvde å angripe. Gjorde ca 30 skade.

Surety of death-gambiten.

Boar's Rush-gambiten for seriøst skade og sjanse for å stunne.

Fienden døde.

Verre er det ikke. :p Jeg bruker å følge denne oppskriften, så det er svært få fiender som aner hva som egentlig foregår før de dør. :p Nestemann på listen kan være litt verre da jeg ikke får bruke Ambush og Critical Strike, men det er bare en bagatell i grunnen. Det hender jeg må bruke litt self-heal, men de er bare Shield etterfulgt av Spear. Gjentas opp til alle fem rutene er fylt. ;)

Edit: Nå skal det sies at jeg har en Legendary Javelin og Legendary Spear, så det hjelper jo litt. ;)

Endret av thecrow77
Skrevet
for warden krever hukommelse, med hele 37 forskjellige gambit combo's!

Synes den klassen blir som Age of Conan jeg xP Der har alle klasser med sverd comboer på alle skills xP

Må reaktivere LOTRO-kontoen 0o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...