Gå til innhold

Kommentarer - 6th GeN. 30TB TriplX

Anbefalte innlegg

Skrevet
NICE svart lakkering!

Hvor mye kostet det å få alt det der lakkert? jeg antar at det er litt profft? ettersom det var en ganske stor "lakkboks" som alt hang i?

gleder meg til å se alle de harddiskene montert jeg :p

*crazyness*

Kompis av kompis :p

Så betalte 500 spenn ^^

Prisoverslag normalt sett, hadde vært rundt 3500 med puss, grunning og lakk + klarlakk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir utrolig nydelig grevaeg..

Gleder meg virkelig til å se resultatet :)

Veit ikke helt om du er noe serlig intresert i overklokking, men

hadde det vert en mulighet for deg å sett hva du hadde klart å presse CPU`ne dine til ? Jeg har samme hovedkort (MSI 790FX-GD70) og CPU (Phenom II 955) selv skjønner du ;)

Skrevet
Dette blir utrolig nydelig grevaeg..

Gleder meg virkelig til å se resultatet :)

Veit ikke helt om du er noe serlig intresert i overklokking, men

hadde det vert en mulighet for deg å sett hva du hadde klart å presse CPU`ne dine til ? Jeg har samme hovedkort (MSI 790FX-GD70) og CPU (Phenom II 955) selv skjønner du ;)

Nei... :p

Skulle vel kanskje tro det ble en "liten" overclock på ett eller annet tidspunkt... hadde håpet at det hvertfall gikk å pushe 955'en til rundt 4.0ghz på vann

Skrevet

Tror ikkje jeg har fått svar på hva du kobler alle diskene dine til? Regner med at du bruker noen kontrollere i tillegg til de intigrerte på hovedkortet.

Hva med et screenshot med alle diskene i explorer?

Skrevet

Ganske imponerende! :)

Kanskje noe jeg skal gjøre med min server, den trenger en "liten" upgrade :p med hw og plass (seff til familie bilder;)) xD

Skrevet

Litt OT men men, vet du om de knottene du brukte finnet i andre vinkler og ikke bare 90 grader som du har brukt?

Og hvor var det du kjøpte de igjen?

Skrevet

Merkelig at ikke hele pcen ble ekstremt ustødig med tanke på at kabinettet ikke er bredere enn det er, og at det er hjul på den..

Men imponerende verk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...