Gå til innhold

Diskusjon: Uke 30&35mm som Uke 50mm?


Anbefalte innlegg

Jeg bare tenkte at nå, som jeg får meg 35mm ville jeg gledelig meldt meg på Uke 35mm - hvis det eksisterte. Hvorfor er ikke dette tatt opp, da uke 50mm finnes? Forventer nå å få svaret: "Fordi det er så få som har 35 eller 30mm i forhold til 50mm". Joda, men vi som ikke har 50mm - men 35mm, hva med oss? Som vi ville sagt i Stavanger: "Ska she me få? Såklart! Alle ska få!"

 

Kun et forslag, flytt hvis feilpostet.

 

Øyjor'n

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har diskutert det en gang, og da ble det snakk om 28mm, 30mm, 35mm osv.

 

Alt over 53mm er automatisk diskvalifisert såvidt jeg kan skjønne ut ifra min kalender, så uke 105mm og 135mm må nok sn0ig vente på en stund ;)

 

Men en normal uke hadde ikke vært så dumt, der man bruker det fast-objektivet som er nærmest normal på sin brikke.

 

Tom

Lenke til kommentar

I fjor snakket vi om en "sånn ca. normal uke" rundt uke 30. Hvis du tar en titt på kalenderen, så ser du hvorfor den utgikk - ukene 28-35 det er juli og august, også kjent som sommerferien og den aller stilleste tiden på forumet.

 

Uke 35 er riktignok helt mot slutten av august, og da har det kanskje begyntå ta seg opp igjen? Jeg er selvsagt med.

Lenke til kommentar

Man kunne også ha en normal-uke i årets mest "normale" uke.

 

For meg som skoleelev pleier det å være rundt uke 8-9 og deromkring, det er en periode hvor alle dager virker identiske. Samme kjipe vær hele tida, alltid masse lekser, osv. Så fort våren kommer er det ikke "normalt" lenger, da blir det mer gøy. Høsten er motiverende med nytt skoleår og denslags.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...