Gå til innhold

Hunden min har vondt,slapp og halen ned:(


Anbefalte innlegg

Hei, jeg håper virkelig noen kan svare meg på dette.

Jeg har en Finsk Lapphund, hun er bare 2 år, jeg måtte avlive min andre hund på 1 år for 2 år siden, det var færlt, og er så redd for at det skal skje igjen. Men jeg håper virkelig ikke

 Det som er er at hun har vært veldig slapp i lang tid, og uka før påske så vi at halen hennes hang ned( hun pleier å ha krøllhale) noen dager før påskeferien så gikk vi til vetrinæren, de trudde det var watertale, og vi fikk en kur. Men virker ikke som det har hjulpet så mye.

Pga slappheten trudde vi først at det kunne være fordi at hun skulle snart ha løpetid, ettervært kom den, men det som var så rart var at hun kun blødde i 2 dager. Er det normalt?

Hun vil fortsatt ikke gå tur, men hun har fått halen sånn halveis opp. Idag prøvde mamma og masere henne på hoftene, og da peip henne, nå rygger hun unna når hun ser mamma.

Hun er fortsatt snill, lydig og veldig glad i mat, men vi ser at det er noe som plager henne.

 Kan det være en kronisk sykdom, som hun kan leve med. Eller trur dere at det kan bare være midlertidig, eller trur dere at det er værre? Håper noen kan svare. Jeg er så redd. Krysser bare fingrene for at alt skal rette seg.

Med vennlig hilsen Sandra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har dere kontaktet veterinær igjen? Det ville hvertfall vært mitt første skritt.. kanskje en annen enn den forrige også, for å se om h*n undersøker noe mer nøye. Det kan jo være at hun har vondt i ryggen/bekkenet i og med at hun fikk vondt da moren din skulle massere.

 

Tusen takk for svar:)

Ja vi skal til dyrlegen i dag, så håper de finner ut noe.

Ja smart å kanskje kontakte en annen vetrinær, men nå har vi bestilt time der hvor vi var sist.

 

mvh Sandra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...